elinelvira

Alla inlägg under augusti 2010

Av Elin - 31 augusti 2010 23:17

God natt


jag är supertrött efter långa dagar och korta nätter, så jag ska snart slummra in i min skönhetssömmn. Jag har latat som en tok efter Taylor Swifts Mine musikvideo, den finns uten men då i ett klipp som är i ett annat klipp, men bara muskivideon finns inte!! väldigt skumt! men jag ska inte ge upp hopet så jag ska fortsätta leta imorgon:D tills så länge får vi en fin bild på henne:


sov Gott och dröm sött:)


Kram Elle

Av Elin - 31 augusti 2010 22:45

Finaste Paret från filmen??


Kram Elle

Av Elin - 31 augusti 2010 22:35

hejhej


Nu är jag hemma från en underbar klassresa! vi hade det störtkul, även fast jag fick feber under en dag så försökte jag att  inte vara för nere, hehe men det är lite svårt ibland! men det gick över efter några timmar så då var det tjoo och skim igen:D

Jag och min kompis skulle se på bio inne i stockholm men den var krångel så vi gick och fick en gångtur runt Hötorget isrället medans vi skulle hitta Centralen^^ haha man har bott i närheten i hela sitt liv och så hittar man inte i city, det är nästan pinasamt!:P men jag var sur och Lo var glad men nu efteråt så ar det ganska kul!

När jag kom hem så kastade sig min lillebror ut genom dörren och bara "ELIIIIIIN!!" och tindrade med ögonen, sicken sötis!! så jag läste saga för honom och så låg vi i hans säng och pratade ett tag, sen så duchade jag och packade upp min väska:) den är det jag har gort sen jag kom hem till Sverige igen:P


vad har ni gjort de senaste dagarna?? :D


färjan:D


husen i skogen bodde vi i :D mysigt värre


Detta är inte mina bilder utan funnits på Google.se


Imorgon så är jag ledig,då kommer det upptatering! :D


Kram Elle

Av Elin - 30 augusti 2010 13:00

tycker denna var lite cool, det måste tagit tid att göra den!


vad tyckte ni om videon?


Kram Elle

Av Elin - 29 augusti 2010 18:15

<3


Kram Elle

Av Elin - 29 augusti 2010 10:15

hejhej


nu är jag på båten till åland!

här kommer några nya bilder från Taylor Swifts musikvideo MINE:


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


så himmla underbar musikvideo!


Kram Elle



Av Elin - 28 augusti 2010 21:50

hejhej


Kvällen blev inte som planerat, vi började bråka, ett ganska allvarligt sådant, och då ringde Lo och så pratade vi och då känndes det lite bättre:) men oron för vad som ska händ här näst finns fortfarande kvar, vill inte att det ska ta slut!!


men jag ska upp supertidigt imorgon så detta blir det sista inlägget på några dagar:)

men jag har förberätt några inlägg som kommer droppa in lite då och då under de här 3 dagarna:) Men om ni vill göra mig  glad när jag kommer hem så lämmna några kommentarer så har jag nått attse framemot! :D


Sov Gott


Kram Elle


Detta är mitt 900 ande inlägg:D yeey!!

Av Elin - 28 augusti 2010 19:17

Här kommer några bilder från Taylor swifts nya musikvideo MINE, den har inte släppts i sverige än men jag länkade den i ett annat inlägg till en sida man kan se den, här kommer några bilder:

Click to view full size image



Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image

fight scenen

Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


kram E



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards