elinelvira

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Elin - 17 augusti 2010 23:04

sho!!


se vad jag har gjort!! ett videoklipp dock utan musik^^ vet inte hur man lägger dit det, man måste typ köpa från itunes, och det vill jag ju inte!



vad tycker ni?? :D


Kram E

Av Elin - 17 augusti 2010 22:43

hejhej


GISSA VEM SOM FYLLER ÅR IMORGON!!!!

JAG!!! WIIIIIII!!!!!


jag fyller år i morgon,jag fyller år i morgon, jag fyller år i morgon jag fyller år i morgon yeah!! haha !! nu mår jag bättre och är nästan mitt gammla knasiga jag^^


jag såg presenterna (inslagna dock) ligga i fotöljen i matsalen^^ hehe men jag ska ju ändå få dem imorgon så det gör inget:P ååå vad jag är hyper och jag har ingen att hyoprera med!!suck, vad är lollo när man behöver henne, jag vill ha någon att disskutera HAJ! med, men nähäp! haha oj jag är du full av lycka:P ( asså att jag har druckigt för mycket lycka) och för bara nån timme så var jag deppig men inte längre, bellas citat skulle passa " You know, your mood swings are kinda giving me whiplash" 

 

haha!!


Kram E

Av Elin - 17 augusti 2010 19:31

hejhej¨


Nu har vi ätigt, tacos blev det, stämmningen är inte precis på topp men det funkar ändå. jag vet inte riktigt vad jag ska säga, känner mig tom. Inte precis den känslan man ska ha dagen innan sin födelsedag! Nyss såg jag Dear John kanske kommer det någon liten recension, men jag vet inte om jag orkar just nu, men jag kan säga att den var bra och att jag vill läsa boken, då är 2 nya böcker uppskrivna på min boklista:)


Ett tips från mig till er alla ; Döm inte människor för fort, bara för de är olik en själv så är de inte mindre värda, alla ska behandlas på samma sätt! Och det är verkligen lätt att snacka, men man måste handla också, tänk på det!


Kram E


Av Elin - 17 augusti 2010 16:28

 

Jag orkar snart inte mer

Vill inte prata med någon vill ingenting

Varför kan ni inte låta honom vara

Låt honom leva ,låt honom känna sig älskad

det är inte bara terorister som dödar

Människor som ni gör det nästan lika bra

För en sju åring ska inte behöva säga att han inte vill leva längre

att han önskar att han aldrig blivit född!!!

En sju åring ska skratta och leka springa runt och busa

man låser förihelvete inte i en sjuåring i ett rum och låter honom skrika och gråta

Om ett barn inte vågar gå ut och leka på gården för att han bara får skäll

så är det inte barnets fel, de är de vuxnas

lär honom istället var lite pedagogisk

för det är inte så självklart för alla hur man gör

Ingen skulle säga till en som sitter i rullstol ;

Res på dig och spring här ifrån annars så låser jag in dig i ett rum!

Det är erat fel att mamma sitter och gråter i badrummet

Det är erat fel att familjen kanske gårunder

det är erat fel att jag ens skriver detta!

Imorgon är det min födelsedag men jag längtar inte dit en dugg

och det är erat fel!

jag älskar honom över alltannat på denna jord

och om jag förlorar honom så är det inte hans fel, inte heller mitt

det är ERT!!


Det är så jag känner just nu, kommer svara på kommentarerna när jag mår bättre för just nu mår jag skit...


Kram E

Av Elin - 17 augusti 2010 09:23

hejsvejs!


Jag kan inte fatta att jag är uppe så här tidigt, men vi ska åka hem snart så alla kläder är packade och sängkläderna ligger i en hög på golvet, ville bara säga godmorgon för nu ska jag äta sen så blir det inget mer fören jag kommer hem .D


Kram E

Av Elin - 17 augusti 2010 01:16

hejhej


jaa nu ska jag sova, kom på att jag nogva lite trött


Dream sweet dreams and wake up whit a smile on your lips tomorrow

 

dagens sista bild blir  på Ashley Greene i en sommrig outfit, hon passar verkligen i sin nya frisyr tycker jag:D


Veckans bäst klädda kändisar!

 

Kram E

Av Elin - 17 augusti 2010 00:58

hejhej


jag vet at jag borde sova men jag är inte trött, eller jag är säkert det men jag orkar bara inte sova så trött är jag! så jag surfar runt lite och gissa vad jag hitta! okej rubriken avslöjar lite men den är en video när Selena Gomez ( Wizards from Waywerlyplace) sjungér Ýou belong whit me av Taylor swift, jag tycker hon gör det mycket bra, men det är ju tays låt så såklart låter det bäst när hon sjunger den:D



hiss eller diss??


Kram E

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards