elinelvira

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2010

Tomorrow

Av Elin - 17 augusti 2010 22:43

hejhej


GISSA VEM SOM FYLLER ÅR IMORGON!!!!

JAG!!! WIIIIIII!!!!!


jag fyller år i morgon,jag fyller år i morgon, jag fyller år i morgon jag fyller år i morgon yeah!! haha !! nu mår jag bättre och är nästan mitt gammla knasiga jag^^


jag såg presenterna (inslagna dock) ligga i fotöljen i matsalen^^ hehe men jag ska ju ändå få dem imorgon så det gör inget:P ååå vad jag är hyper och jag har ingen att hyoprera med!!suck, vad är lollo när man behöver henne, jag vill ha någon att disskutera HAJ! med, men nähäp! haha oj jag är du full av lycka:P ( asså att jag har druckigt för mycket lycka) och för bara nån timme så var jag deppig men inte längre, bellas citat skulle passa " You know, your mood swings are kinda giving me whiplash" 

 

haha!!


Kram E

 
 
Ingen bild

marre

18 augusti 2010 08:12

Grattis bby!! saknar och tänker på dig på din stora dag!!

 
Sophie

Sophie

18 augusti 2010 08:27

Hoppas du får en massa rikitigt fina saker :D

Sv: Hihi kul att jag kunde tipsa om en artist till ^^ Va bra att det känns lite bättre nu och tack så mycket :D Du skulle nog också vara jättesnäll du verkar vara en person som är jättsnäll och som bryr sig!

Haha det var lite kul för det var för hemkunskap :p Vår lärare tyckte väll om hockey eller något så hon fjäskade nästan för honom och han var så dålig på att laga mat så att vi andra fick hjälpa honom ^^ han var jättesnäll men han försökte ge beröm åt oss men hon bara brydde sig om honom även om han knappt hade gjort något :p
Väldigt knasigt!

Ja drew är verkligen bra i den rollen :D Hihi va kul att få sånna komplimanger ^^ tror inte jag är lik någon? :p

ÅÅ sims, va kul det skulle vara att spela, ska nog rensa vår ena dator en dag så jagkan installera det där :D

HIhi va kul att du har set Dear John nu! Hoppas du tyckte om den, blir lite imponerad av att en svensk har regisserat den ^^
Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards