elinelvira

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Elin - 8 augusti 2010 23:45

Hejhej


Nu under kvällen gick vi alla på en promenad ca 1 mil och 2 cyklar och 3 hundar:) mysiyt men ganska varmt:) sen har jag försökt göra min "reserv blogg" lite snyggare, är inte riktigt nöjd än men men det är ju en reserv^^


sen har jag börjat skriva på min bok, nu är jag iaf på g med den SKÖNT!! :) haha nu får jag skriva av mig:D


Dagens glädje: Taylor swifts nya singel<3


Dagens sorg: att MyTwilight läggs ned:´(   *Tår*


Dagens roligthet: Familjen:)


Dagens lek: När vi gick på promenix så lekte vi att vi var jagade av nasizter och vi var tvugna att ta oss in i Sweitch (orkar inte stava rätt^^)  aa det var vår tomt då:)


Dagens bästa:  ATT DET ÄR SOMMARLOV!!


Dagens tråkighet: Att min kusin åkte hem




aja imorgon ska jag nog fortsätta med den och vara med hundarna:)


hehe


God natt

Click to view full size image




Kram E

Av Elin - 8 augusti 2010 11:56

till och med för mig som är team Edward så måste jag säga att den här bilden är så fin:)


Kram E

Av Elin - 8 augusti 2010 11:32

ska snart äta frulle men här kommer min senaste scrapblogg:)



Kram E

Av Elin - 8 augusti 2010 11:20

godmorgon alla söta:)


inatt så åskade det så brutalt mycket, vi ringde upp pappa så han satt här i 1 timme typ och försökte lugna oss:) asså det kom en ny blix varannan sekund det stora huset ( som huset barnen har utsikt över) lystes upp verkligen hela tiden, det var som mitt på ljusa dagen!!! Gud vad coolt det var men samtidigt lite läskig:)


Idag åker min kusin hem till sig, men om några dagar komer Froj hit så jag blir inte ensam:)


Kram E

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards