elinelvira

Alla inlägg under december 2010

Av Elin - 31 december 2010 21:29

Heeej!!


Nu har jag och Froj ätigt en god middag och innan dansade vi i vardagsrummet så man var riktigt hungrig ^^ Nu ska vi se på film har jag bestämt! Men vi vet inte vilken, eller joo jag vet vilken ;) Sen ska vi ut och tända raketer vid 12 slaget!! HOPPAS ALLA HAR HAFT ETT GRYMT ÅR, OCH HOPPAS NÄSTA ÅR BLIR LIKA EPIC!



Kram Elle

Av Elin - 31 december 2010 15:29

Hejhej!


har ätigt lunch nu och ringt runt bland vänner och önskat dem GOTT NYTT ÅR!


Ni Taylor Swift fans vet väll säkert att hon showade på så många olika events hon kunde när hon var mindre.? Hon skrev många olika låtar och nu har jag hittat några :) har aldrig hört dem, bara sett namnen förr! Hon är 12 år gammal.


Here you come again

I am ready for love

One way ticket

Smokey black night



åå såå söt hon är! Nu är hon 21 år låter lite proffsigare, eller vad säger ni Swifties?

Click to view full size image


Kram Elle

Av Elin - 31 december 2010 14:10

Hejsan!


Idag har mormor med sambo varit här. De fick sina julklappar, massa saker fick de faktiskt! Nu är min morbror här med sin fru :) fick min julklapp, 250 kr på H&M, det är nice! kommer behöva köpa nya sommarkläder inför Tahiland så behöver pengar. (OMG vet frojs reaktion nu ^^)

 

Ikväll kommer danskagäster hit och Froj :) Kommer bli epic!

Nu ska jag sminka mig och fixa håret.


Jag tycker att på Nyår ska man vara glad och jag blir glad av denna video, hahah sååå kul! det är Zac och Vansessa som ska prata svenska, det går lite sådär för Vanessa, men Zac var ganska duktig tycker jag ;D



Kram Elle

Av Elin - 31 december 2010 01:52

God kväll :)


Jag kan inte sova så bjuder på nattens bild ;)

haha fatta ni, nattens bild istället för dagens bild! haha. ja jag är flummig...


Click to view full size image

Taylor Swift från Covergirl, så vacker!


Kram Elle

Av Elin - 30 december 2010 20:15

Eftersom jag missade så många dagar under jul så kommer alla de dagar jag missat! :D svaren blir korta så det blir inte så jobbigt att läsa!



 Day 24 – Something that makes you cry

Sorgliga Filmer, någon som dör, sjukdommar, olycklig kärlek osv


Day 25 – A first

vadå a first? fattar inte, äh hoppas över denna!


Day 26 – Your fears

det här blir enkelt! BLOD, SPRUTOR, SJUKHUS!


Day 27 – Your favorite place
hmm Grekland det är så otroligt vackert där och typ mitt rum, min trädgård, mitt vardagsrum. Mitt hem. Jag är en hemma gris! Jag mår som bäst hemma! ^^


Day 28 – Something that you miss


Min vove som dog i Februari, jag saknar honom varje dag! ♥



Kram Elle

Av Elin - 30 december 2010 17:25

hej

vilket noise jag klarar inte mera<: eppo joco nollo. jag har vart och sett legenden om ugglornas rike  den var bra^^ men gräns 7+ och de andra tittade på harry potter och dödsrelikerna del1  gräns 11+ ron weasly skälde på harry potter! mord på voldemort.


från basse

Edward cullen


Av Elin - 30 december 2010 17:14

Heej!


Nu är vi hemma från bion och så han jag shoppa en kjol från Cubus, 100 kr rea på den :) Men måste säga att människor är som galna när det är rea, de knuffades och alla såg superarga ut :S inte så bra! Just nu myser jag med lillebror (haha har börjat bli en vana) och han är bara så supersöt :)


Vi har "hittat" ett klipp på Youtube, fast den har mina vänner visat för mig i 3:an :P Det röda försvinner innan det börjar :) We LOVE This video <3



Kram Elle

Av Elin - 30 december 2010 10:20

Hejsan!


Idag fyller min kära moder år, hela 42 år blir hon! usch vad snabbt tiden går ;) haha! Hon fick fina presenter och frukost på sängen. Så lite senare idag ska vi på bio, vet dock inte riktigt vilken film vi ska se, för vi kommer bli tvungna att dela på oss. Lillebror kan inte se Engelskafilmer :) När vi är nere i gallerian så hoppas jag kunna gå lite på mellandagsrean, men jag antar att allt redan är slut. But you never know ;)

 

Igår kväll såg jag på Easy-A en film om en tjej som råkar sprida ett rykte om sig själv som inte blir så lyckat. Den var helt okej och väldigt rolig, läs en recension av den på denna blogg! (vi hade typ samma åsikter om den)

  

 

 

 

 


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards