elinelvira

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Elin - 12 december 2010 19:39

Day 09 – Your beliefs

 

 

Jag är Kristen, döpt och konfirmerad men ändå så tror jag inte på en speciell gud. Men om man ska tillge en religion så är jag väll kristen. Men jag tror på ödet- Karma. Jag tror att allt som händer händer av en anledning. Ingen är född utan en orsak. Det låter kanske hemskt, man jag tror att människorna som svälter och dör är till för att lära oss andra hur man ska ta hand och uppskatta varandra. Jag tror att ett skratt förlänger livet. Jag tror att kärlek kan vara för evigt, att sagoslut faktiskt existerar. Jag tror att det goda alltid vinner i slutet! Jag tror på hoppet!



Kram Elle


Av Elin - 12 december 2010 10:33

Good morning!


Igår kväll spenderades med kusinen här hemma. Vi såg film, Eva och Adam- den är historisk för oss! Vi gick hem till henne kl 10 på kvällen med 1 hund och i snömodd för att hämta chips och godis ^^ haha det tar typ 20 min dit sen tillbaka också! Duktiga tjejer minsan! Fast jag har stört ont i tänderna nu, min emalj är känslig för socker typ så inge mer snacks för mig fram över! Idag måste jag plugga, gjorde inte de igår, sen ska jag fota i det vackra vädret. Kl 3 Ska vi julbaka!



Asså OMG! Jag vill ha dem här som mina ungar!!! Så stört söta och helt underbara!

Seriöst de måste bara gifta sig när de blir större!


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards