elinelvira

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Elin - 6 december 2010 18:42

Hello!


Day 4 -What you ate today

 

Jag har ätigt en macka, nudlar som jag kryddade själv eftersom de smakade nada, lussebullar och fisk med pasta :D hahaha oj wow vad intressant ^^


Eftersom det blev så kort (och ointressant) och eftersom jag missade en dag så blir det dag 5 också :)


Day 05 – Your definition of love

Oj wow vad svårt! Min definition av kärlek är väll allt och alla som man tycker om och bryr sig om! Kärlek är nästan omöjligt att beskriva så jag vet inte vart jag ska börja! Det finns många olika sorters kärlek. Föremålet för ens kärlek behöver inte vara en annan person, du kan älska en hund precis lika mycket som en människa. Många älskar även sina föräldrar och syskon otroligt mycket (inklusive mig själv!). För många innebär kärlek att de känner något för en annan person tex  kompisar (Love love love till er), killar,kändisar osv. Kärlek kan även vara till ett hus, musik, en sport osv. Kärlek för mig är det jag lever för, det som är viktigast i mitt liv. Jag tror inte det finns en speciell definition av kärlek, jag tror kärlek uppfattas olika beroende på vem det är som ser på den och beroende på erfarenheter innan. Olycklig kärlek finns såklart också, obesvarad kärlek, förbjuden kärlek, omöjlig kärlek... En sak är jag iaf säker på, kärleken lämnar ingen oberörd!!!! :) <3


Hoppas jag svarade tillräckligt på frågorna ^^  Skulle vara kul om ni underbara läsare kunnde svara på dessa frågor:


1. Vad är kärlek för dig?

2. Kan man älska ett djur, musik, sport lika mycket som en människa?

3. Är förbjuden kärlek samma sak som olycklig kärlek?

 (om den är förbjuden, kan man ju inte bli lycklig!? eller?)



Love Love Love ya :)

Kiss N Hugs

Elle


Av Elin - 6 december 2010 14:30

Hejsan Svejsan!

 

"Robert Pattinson lever sig definitivt in i de intima scenerna med motspelerskan och flickvännen Kristen Stewart under inspelningarna av ”Twilight”-filmerna. Så pass mycket att han ibland glömmer bort att de inte är ensamma."

— När vi börjar kyssas glömmer jag bort att vi är omgivna av massa folk. Jag brukar ryckas med helt av stunden, säger Robert i en intervju med Now Magazine.


— Det är bara när kyssen är slut som jag tänker på att det faktiskt finns en massa folk runt omkring, och jag går därifrån och skäms.

Trots att Rob uppenbarligen drömmer sig iväg erkänner han dock att de intima scenerna inte är så heta som de ser ut.


— När ni får se nakenscenerna ser de väldigt erotiska ut eftersom de är redigerade och ni hör musik. Det ni inte ser är åtta kameramän, regissören och 50 personer på inspelningsplatsen.


— Sanningen är att man kommer ut från logen i en liten badrock och vet att om några minuter så måste man klä av sig inför massor av folk


Det var länge sedan Rob gjorde en interjuv tycker jag! men dock så gjorde han denna väldigt bra ;)



Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards