elinelvira

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Elin - 8 december 2010 20:05

Hejsan!


Har gjort SO-lappar, ska bara plugga in dem nu ^^ Ska även börja plugga Engelska snart, suck!  Tar det aldrig slut??


Reese Witherspoon (Leagally blonde) har gjort en interjuv med MTV där hon pratar om Water for Elephants (?) där Robert Pattinson medverkar i. Hon pratar lite om honom och hans familj och hela interjuvn är bara så söt som socker! Har alltid gillat Reese, men nu gillar jag henne mer! :D



Hon säger "Like Titanic big" och kallar honom "Extraordinarily Attractive" I agree!


Kram Elle


Av Elin - 8 december 2010 18:42

Hello!


Day 6: Your day

Min dag har varit ganska bra faktiskt! Började i skolan, flummade runt. På slöjden testade jag änglavingarna (ska ju vara ängel på luciatåget! :D ) paxade de finaste^^ hahah fick faktiskt göra det av fröken! Efter skolan åkte jag Froj Kaj och Audrey till centrum och de shoppade klänningar och strumpbyxor typ. Medans jag försökte köpa lite julklappar. Blev 3 tillsist! En liten rolig sak till mamma, en till Michael och en till lillebror :) nu fattas bara de saker jag ska göra själv, heheh såklart! Vi köpte havrebollar och loka ( hmm och cola för vissa...) MUMS! åkte hem, pluggar. HA! det var min dag :D


Hur har eran dag varit?


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards