elinelvira

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Elin - 14 december 2010 22:21

Go Kväll :D


Har nu försökt fiffla ihop en scrap till min mamma, hade tänkt skriva ut den och sätta ihopp den som en liten bok eller college eller nåt :D så långt har det gått ganska dåligt faktiskt... ^^


Nu efter Lucia och efter att alla julkort har blivit skriva så har en julkänsla slagit rot i min själ och om jag vattnar den tillräckligt så kommer jag bli alldeles julig! :D haha! Tänkte att jag skulle kunna ha en jullåt varje eller iaf varannan dag fram till jul :) Tänkte få in lite julfeelings på bloggen, tänker nämligen inte byta header fören efter nyår!


Även fast denna verision är bra, men visst sjöng Emma den bättre! :)



Kram Elle

Av Elin - 14 december 2010 19:07

Day 10 – What you wore today

Idag hade jag på mig:


  • Ett mörk grått linne från Bikbok
  • En långärmad tröja med svart rosett från H&M
  • Ljusblåa jeans från Vila
  • + Underkläder & strumpor ofc  vet inte vart de kommer ifrån

 


hahah intresseklubben antecknar!!! Njaa inte så intressant kanske :P


Har gjort HK nu, 12 frågor är besvarade och så har jag virkat ett huvud till min tomtenisse, bara 2 kroppar och 2 luvor kvar och julafton är om 1 vecka....vadå tidspress?


Ska äta nu, får äntligen se vad som luktar så gott :D


bara jag som älskar H&M??? :D


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards