elinelvira

Alla inlägg den 29 december 2010

Av Elin - 29 december 2010 18:11

Day 23 – Something that makes you feel better


 

Något som får mig att må bättre är tv-serien FRIENDS och LOST, att bara försvinna in i deras värld gör mig glad. Att läsa böcker eller att lyssna på bra musik gör mig glad. Men det som gör mig gladast är mina vänner. Tex, en dag var jag sjuk och jag missade Lucia träningen då fick jag ett sms från Kaj då hon spelat in en låt vi asgarvar åt. Det gjorde min dag. Eller jag behöver bara se Audrey så blir jag glad, jag kan inte dölja nåt för henne, hon vet allt. hehe även sånt jag kanske inte får berätta. Kommer inte på nått mer direkt men de är helt underbara, allihopa!

Vad får dig att må lite bättre?

 

 

för en gångs skull så är det jag på bilden :) hehe är lite dålig på det! Detta var ifrån sommaren med Froj.

Kram Elle

Av Elin - 29 december 2010 18:05

Hejsan hoppsan!


Nu när det är lov så passar det bra med Filmer i mängder! Jag har hafft ögonen på en film under hela December som har premiär den 7 Januari. Filmen heter Country Strong och handlar om Kelly som försöker göra en Comeback efter att ha varit på rehab. Men det är inte lätt att göra framgång i motvind! Jag tycker filmen verkar superbra och stjärnor som  vackra Gwyneth Paltrow, Garrett Hedlund, Tim McGraw & Leighton Meester (från GG) är med :)



Vad tycker ni?

Kram Elle

Av Elin - 29 december 2010 17:51

Heej :)


Idag har jag hafft fullt upp, började dagen med att städa mitt rum! Duktigt! Sen hjälpte Audrey mig med en virkgrej, vi drack te och pratade, H&M katalogen kom så vi bläddrade i den, jag hittade en klänning jag vill ha! Superfab!

 

Kan du bara lämmna mig ifred, du gör mig förvirrad!

 


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards