elinelvira

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Elin - 19 december 2010 22:05

God Kväll!


Har varit hos Farmor och firat henne. Lill kusinen var där också, lilla Lukas som ska döpas om några veckor. Han var så snuttig att jag bara vill äta upp honom! Så söt! Jag älskar barn som ni kanske förstår. De farcinerar mig :D Precis som Edward farcineras av Bella, så här kommer en av mina favorit videos med dem :)



Kram Elle

Av Elin - 19 december 2010 10:55

hellu!


Igår kväll var sp mysigt, bara det att Morfars sambo Louise's släkt är så stört tråkiga! Och det var bordsplasering så jag hammnade mitt i deras släkt, gud vilka tråkmånsar! fast alla är tråkiga jämfört med min släkt ;)


Idag ska jag plugga till provet i morgon, stöört jobbigt! Har sedan en saga som jag måste skriva, på spanska!!!!! SUCK! Lärarna vill verkligen kväva oss!


Day 15 Your Dreams

Oj vad ska man skriva här? Jag drömmer om att bli lycklig, ha en familj som älskar mig och att ingen dör i nån hemsk sjukdom. Att mina vänner ska finna lycka i sina liv. Många drömmer om att göra nåt med sina liv, bli något stort. Men jag har inga såna drömmar, jag har lite mer down earth drömmar :P Jag avskyr att bli besviken därför vågar jag nog inte ha så höga drömmar. Men jag njuter av det lilla i livet. Jag drömmer om att träffa nån som jag kan dela min framtid med att mina framtida barn ska växa upp i en trygg miljö. Och så drömer jag om att bli vampyr... hehe kanske inte så down earth....  ;D



Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards