elinelvira

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Elin - 7 december 2010 20:56

Hejsan!


Har sett ett avsnitt av Lyxfällan, vi ska se det för HKn och sedan skriva ett kort omdömme om vad vi tyckte och vad personen borde ha lärt sig i skolan ;D haha! Jag tycker lyxfällan är roligt men har aldrig tid att se på tv. Men nu var det på Tv3 Play, men sak samma! Kommer inte ihåg alla frågor så min almenacka aka Froj måste hjälpa mig men hon är på dans just nu (hehe vadå pain i the as ?) Usch såg ett klipp på twilightsweden och nu mår jag superilla, Audrey, se inte det! Om du knappt kan se New moons skogsdelar så don't watch it!


Nu kommer det spännande (delen i) inlägget!

Den 23 Februari 2011 och 14 dagar framåt ska min familj plus mina kusiners familj åka till Thailand! WAAAA!!! Helt underbart! Ser så mycket fram emot detta och det är bara så otroligt! Jag kan verkligen inte se mig själv i Thailand, det är liksom långt borta ju! (nähä?) Ville bara berätta det för er som läser bloggen :D Vi ska bo på ett hotel som heter Lanta Villa resort i Koh lanta. och det ser ut att vara så vackert där om man googlar namnet :) Det ska typ vara Bongalowes eller nåt, det säger min faktiskt inte så mycket ^^



Oj vad långt det blev, ska försöka att hålla dem lite kortare i fortsättningen ^^


Kram Elle

Av Elin - 7 december 2010 17:03

Haloj på 7 December!


tänk att det redan är den 7 December! jag kommer ihåg första Januari som om det var igår! ( helt ärligt så gör jag det! Kommer ihåg vad jag gjorde ^^) Men jag måste säga att det även är possitivt, bara 17 dagar till Julafton och 15 tills vi slutar skolan :D jaa den 22 slutar vi ja... Vadå sent? ;)

Måste verkligen plugga idag, har SO redovisning på Torsdag som vi fick reda på idag! Sen så HK prov, NO prov, engelska redovisning, dans uppvisning (!!!) spanska läxa och läsa i svenska och engelska boken!!!! DÖD! Men det är inte såå mycket om an ska jämföra med veckan innan höstlovet! Jag dog lite den veckan ^^ (hahah A kommer du ihåg när vi missbrukade " Jag dog bara lite" ??? :D )

 

PS: Lite senare kommer ett spännande inlägg, som jag igentligen skulle ha gjort för 2 veckor sedan! (:


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards