elinelvira

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Elin - 5 december 2010 22:31

Day 3 Your parents


Mina föräldrar är sköna prickar :D


Min mamma och jag ser helt olika ut, hon är blond, liten och smal. Hon är mycket klok och rolig. En riktigt Hippie ^^ Jag kan prata med henne om allt och hon är verkligen min vän! Många av mina kompisar påpekar att vi har ett speciellt band mellan oss och jag tror det är sant! Vi skrattar som typ syskon och bråkar som syskon! :D Min mamma är helt underbar! Dock har hon sämmre sidor som icke stresstålig och gnällig! Men det betyder att hon är otroligt lugn (när hon inte dansar i vardagsrummet!!!) och trygg! Vi är olika på utsidan men nästan kopior på insidan:)


Pappa är... udda. Lite halv tyvärr har jag fått i princip alla utseende drag från pappa! Han har aldrig en poäng i sina små "berättelser" man bara "okej..."när han säger nåt. Han blir lätt sur och irriterad, det skulle ju kunna vara en dålig sida. men ingen tar honom på allvar, ALLA asgarvar så fort han blir arg! jag och min kusin typ försöker få honom sur ^^ Pappa har världens sämsta humor och klär sig helt knäppt! Världen skulle inte vara samma plats utan honom! <3


Kram Elle

Av Elin - 5 december 2010 12:55

Hejsan!


Jag tycker oftas att Taylor Swift sjunger lite sämmre live än vad hon gör på skivan (men typ inga artister sjunger lika bra live som inspelat) men vissa låtar sjunger hon alltid bra live, som The Story of us och Mine. Jag har inte hört ett framförande då rösten har spruckigt elller så!


 

hahah lite udda inlaggt men aja! Jag tycker hon sjunger så bra i de här videosarna och älskar hennes outfit!


Kram Elle

Av Elin - 5 december 2010 12:04

God morgon!


Med frukost i magen och lussebullsdeg i köket kan det inte bli en bättre Söndag! Idag hade jag tänkt att jag skulle plugga lite Sevenska, lite engelska och mycket Fysik. Ska även pyssla och virka :) får se vad jag hinner! Vet inte om min kompis ska komma, får se det med :) Men nu ska jag byta om och så måste mamma luskamma mig -.- några av mina kompisar har fått löss (lus ;) ) så då måste vi kamma mig iför att liksom! jobbigt!





Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards