elinelvira

Alla inlägg den 27 december 2010

Av Elin - 27 december 2010 22:03

Day 22 – Something that upsets you

Det är ju såklart standard grejorna, krig, svält, orättvia människor, svikande kompisar osv. Men just nu i detta moment så är det faktiskt killar som gör mig riktigt galen! De är så jobbiga och självsäkra. Hur kan vi tjejer vara så, helt ärligt, perfekta jämfört med dem? Jag säger inte att alla killar är jobbiga men iaf alla jag känner. Usch ja, men de kan såklart vara riktigt söta också :) samtidigt som jag avskyr dem så skulle man inte vilja vara utan dem :P haha vi tjejer är ganska konstiga vi med  eller vad säger ni? ^^



Kram Elle


Av Elin - 27 december 2010 15:00

Heej!


Nu är jag hemma från landet. Det har varit en amazing jul, bara lite småkonflikter lite då och då ;) Jag kan skriva om vad jag fick lite senare för nu måste jag messa min kusin. Vi ska se Eclipse (hon har inte sett den!) som hon fick i julklapp :D Men hon är lite seg så jag vet inte om hon hinner packa upp innan kl blir för mycket :P


Det finns inte så mycket mer att säga, bara det att jag sitter stenhårt fast i klistret, jag är så jäklans klantig! Nån som vill vara mig på Onsdag? :( Och resten av 9:an?

Även om det är pinsamt just nu och det kommer ju försvinna men tänk resten av terminen då :O DÖ!

 

 

Kramisar Elle

 






Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards