elinelvira

Alla inlägg under april 2012

Av Elin - 29 april 2012 16:28

Mitt huvud är inte vad den än gång var. Och åh herrejävlar vad trött jag är. Men att få se sina bästa vänner stå och skrika och dansa loss hela natten är så himla värt det. Fyfan vad kul vi hade! Hahaha. Vi tjejer hade planerat en överasknings middag till Sophie, kan ju säga att hon blev rätt suprised! Efter presenter och god pizza kom det några andra och anslöt sig. Sen så var vi jue uppe hela natten typ. Vi har säkert 136823468 olika filmer från olika mobilen från natten, haha döör! Alla är lika fula! Nu ska jag duscha och äta god middag.



Av Elin - 28 april 2012 10:47

Hallåhallåhallå! Händer världen? Igår spenderade jag kvällen med Frida och Sophie. Vi gick en lång promenad (höhö) och slappade i Fridas tv rum. Aschill. Idag vaknade jag vid 10 och har nu ätigt frukost ensam och ska dra mot centrum. Sen blire fekke ikväll hos Sophie som fyller år idag! ♥ 17 om man ska vara korrekt, shit va gamla alla håller på att bli! haha! Min buss går om 13 minuter så borde kanske gå med och klä på mig. Btw det är sjuukt nice väder!



Nu går bussen om 9 minuter...



Kraam









Av Elin - 26 april 2012 23:24

Efter en kämpig vecka med alldeles för mycket press och ångest, alldeles för lite sömn och för mycket prickar framför ögonen, är det med glädje jag ser på imorgon. Fan, jag vet inte vart jag ska börja. Jag är så jävla GLAD! Så fruktansvärt glad att veckan snart är slut. Fick dock tillbaka mina blodprovs resultat. Fick reda på att jag har brist på vitablodkroppar, mysigt mysigt.  Hypokondrikern man är var jag tvungen att Googla vad detta innebör. Tro inte att det första sökresultatet är en länk till en LEUKEMI SIDA!!??  Oh.Herre.Gud. Detta är inte bra för mina nerver... ska ta nya blodprov nu på måndag för att kolla ifall värderna är samma, ifall de är de måste jag göra en undersökning. Känns lagom kul. Men nu ska jag däcka i sängen och inte alls längta till att vakna.



 


I brist på finare bilder

 

 

Kraam

Av Elin - 25 april 2012 23:01


"Two iphones walk in a bar... i forgot the rest...... " xD


Haha och för er som inte vet så är Kant en filosof som ifrågasätte livets mening!! Höhöh huumoor.



Kraam









Av Elin - 24 april 2012 23:32


En dålig dag fick ett grymt avslut! Behöver inte ta upp allt det dåliga, Varför? Jo för ingen tycker det är kul att läsa om! Punkt slut. Efter skolan chillade jag hemma i 1 timme innan jag begav mig mot stan. Där skulle några från klassen och min mormor (??) se på teater. haha låter lite skumt. Men min lärare fick en extra biljett så på skämt sa jag "Då kan ju min mormor följa med!" Han bah "Jaa varför inte" Haha åååh humor. Iaf, musikalen/teatern " De tre muskitörerna" var asbraa. Människorna, musiken, kläderna, skämten, allt! Sen så att jag älskar teater är en helt annan sak... Vill nästan se om den!



 

Kraam







Av Elin - 23 april 2012 17:39

Efter en helg med långa tåg resor, härliga människor och tokmycket skratt kan man inte vara annat än trött. Plusa detta med 2 timmars sömn så kommer ni till stadiet där jag är nu. Såklart skulle det också vara 2 nationella idag också. Tror NP del A i Svenska gick bra, dock sket sig Engelska muntligt. Fan. I nian gick alla nationella i Engelska sämst så hade planerat en revange. Aja. Tror min sömnbrist stod för mycket, skyller iaf på det. Höhö. Blir att plugga NK, både det till idag och provet. Bara att sätta igång!

 

 

 

 

Nu ska jag kötte med lite plugg!


Kraam

 

 

 

 


Av Elin - 20 april 2012 12:45

 

Jag är egentligen kär i hela casten. Men jag kanske hade castat om Ian Thomas (inte för att jag har något emot Ryan Merriman, dock!) eftersom han tydligen ska vara superattraktiv i böckerna (nu är han mest creepy). Men igentligen ser han okej ut och är en bra skådis så jag vet inte riktigt. Fast Kate, Hannas styvsyster, är ett riktigt dåligt val eftersom hon ska vara som Hannas största rival när hon i serien bara blev mesig (i första säsongen dock) . Så kanske dem.



Vad tycker ni, en annan Ian?


Kraam







 

Av Elin - 19 april 2012 23:38

Nästan packad och klar! Det här med att packa går betydligt enklare på våren. Mindre tjocktröjor, mer tunna kläder helt enkelt. Dessutom har jag tidsinställt något inlägg som dyker upp medan jag är i Karlstad. Som sagt: imorgon är det resdags! fett taggad! 3 dagar på hotell och okända människor man aldrig kommer se igen. Perfekt ställe att bara släppa alla stadgar och leva. Wehoo!! Föresten så har Zoo aldrig bott på hotell så ska bli kul att se hennes reaktioner!


Dagen har annars varit bra. Skrattat mycket och varit allmänt lycklig. Nu blire lite Friends, vi ska ju inte ses på ett tag...



Kraam

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards