elinelvira

Direktlänk till inlägg 10 januari 2016

The rest of the world was black and white, but we were in screaming color

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

     



ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad haha. Känns som att Natural geographic och Taylor gjorde en collab hahah. And I love it! 







 
 
Elin

Elin

19 januari 2016 16:37

Riktigt bra låt! Måste lyssna på fler av hennes låtar. Fin blogg, ha en bra kväll.

http://elinsoderholm.for.me

 
Jennifer

Jennifer

19 januari 2016 16:40

Mycket fin blogg, har faktiskt aldrig fastnat för Taylors musik men videon var mycket välskapt. Kika gärna in hos mig :)

http://nenneq.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Av Elin - 25 november 2015 22:15

                 Asså. Jag älskar Amy, har skrattat hysteriskt i flera timmar åt intervjuer med henne.       ...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards