elinelvira

Direktlänk till inlägg 14 december 2015

True friends don’t judge each other, they judge other people together

Av Elin - 14 december 2015 21:34



 

Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt, väntar dock fortfarande på att se resultat hahah så sad. Har även gått och julklapps kollat på stan med Christine, har några klappar kvar men har varit väldigt duktig i år förövrigt. Men när man har en budjet på typ 1,5 till heela familjen + lite släktingar + alla som fyller år i December så blir det inte lika fina presenter som man vill. Längtar tills man är utbildad och förhoppningsvis har jobb så man kan köpa de klappar som familjen förtjänar!! Har inte duschat än så ska göra det sen mumsa lite choklad och kolla på julfilmer. 

 


 

 
 
Tereseh

Tereseh

19 januari 2016 16:48

Har alltid velat åka till NY, fin bild (:

http://nouw.com/tereseh

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 25 november 2015 22:15

                 Asså. Jag älskar Amy, har skrattat hysteriskt i flera timmar åt intervjuer med henne.       ...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards