elinelvira

Alla inlägg under maj 2011

Av Elin - 31 maj 2011 23:29

Hejsan!


Idag hade vi svenska redovisningen, fick MVG. Glad tjej :D Efter skolan åkte jag till Jakan och köpte 2 armband och så fick man något på köpet så valde en ring. Ska ha någon av armbanden på balen den andra typ på middagen nästa vecka. Sen hälsade jag på farmor i 1 timme innan jag far hem. Väl hemma åt vi och jag pluggade lite musik. Har sänt i den och ska sova nu. Måste ju vara pigg imorgon innan BALEN!


Har gjort en video med (några) failar och klipp från när vi spelade in vår musikvideo. Den kommer någon gång under helgen, troligtvis.


haha så klockrena scener! :D Bokstavsbarn??? Man undrar ju ibland... ;)


Kram


Av Elin - 30 maj 2011 23:15

Hejsan!


Ska sammanfatta dagen lite kort. Skolan var ganska meningslös, visade bara musikvideon och fick tillbaka mattenationella. Fick nästan VG, bara 1 poäng ifrån... Sen följde jag och Zoo men Kaj för hon skulle akut shoppa smycken inför balen. Ska själv göra det imorgon... hehe! åt middag hos Zoo och gick på valsträning. Jag kan ju säga att jag är sämst på att dansa efter regler. I dans borde det inte finnas regler... -.-


Den officiella Breaking Dawn postern, passar verkligen tycker jag! Ska ni se filmen?


Kram

Av Elin - 29 maj 2011 19:44

Hejsan!


Ni har väl inte glömt att det är morsdag idag? Det hoppas jag verkligen inte nån har!

Själv har jag dansat Zumba idag, det långa passet på 50 min. Ganska tufft måste jag säga! Sen blev det några situps och rygglyft. Duktig tjej! Har skrivigt ett utkast av musiken och ska öva engelskan igen nu, har ju den imorgon kanske. Tack till alla som tippsade om minnespinnen! Hade glömt det, känner migsjälv ganska bra ;) haha!


Lägger upp Taylor Swift's nya musikvideo till The Story of Us, har helt glömmt att lägga upp den! Den kom ju liksom ut i början av veckan!


Gillar den jätte mycket. Faaast Mine är såklart bättre ;)


Kram Elin



Av Elin - 28 maj 2011 21:17

Go kväll alla!


Tja, har pluggat ett tag nu. Börjat på musiken och övat engelska och svenskan. Svenskan sitter ganska bra medans engelskan måste övas ganska rejält imorgon! Musiken, hehe, kommer nog bli lite failat... haha! Juste måste ha en minnespinne imorgon så om nån läser detta imorgon så snälla, kommentera att jag måste ha en minnespinne! Liksom ifall jag glömmer... Ska kolla film i biorummet. haha vet dock inte iaf jag vågar sitta där själv, annars så ser jag i mitt rum :P


jupp, I'm alone tonight. Fun...


Kram

Av Elin - 28 maj 2011 16:50

Hejsan!


Idag vaknade jag och kussen vid halv 12, sen så låg vi i sängen i några timmar och chattade med folk på facebook. Kan inte låta bli att dampa på en viss person som är så jävla dryg. Och när jag säger att någon är dryg så menar jag det verkligen! Det har dagen bestått av. haha men nu ska jag plugga musik sen öva på mina redovisningar. Det är bara slutspurten kvar nu!


blir en video på kussen och hennes gymnastikgrupp från när de vann rm2 finalen förra helgen (fast detta är ifrån när de kvalade in) Så duktiga asså!


Tilda är hon som börjar i mitten jaa sen så byter ju alla plats...

Kram


Av Elin - 27 maj 2011 23:17

hejsan alla!


Idag efter skolan gick jag till Zoo, sorterade lite av hennes bilder. Hade panik för hon har ingen ordning och struktur på det hela! haha raderade kring 1300 bilder tror jag. Vi kom inte ens hälften... Vl hemma kom Tilda och åt här. Sedan försökte vi bryta oss in i hennes hus, av olika anledningar. Ett riktigt äventyr ;) haha! Nu är vi hemma hiss mig och ska leka sen sover hon här :D


såhär fin är hon <3


Kram

Av Elin - 26 maj 2011 22:54

God kväll!


Efter skolan åkte mamma och jag till centrum och köpte en helt bandlös bh till balen. Haha den ser helt sjuk ut!! men det kommer bli intressant... Pluggade svenska och engelska och nu ska jag sova. Är helt slut. Shit, musiken har jag knappt börjat på. I helgen ska jag dejta musikuppsatsen men nu ska jag krascha i sängen och kolla på tv ett tag.


Kram

Av Elin - 25 maj 2011 23:06

Hejsan på er!


Idag blev vi klara med musikprojektet. Nu är det bara svenska redovisning, engelska redovisning, musik uppsats och svenska referat in. har börjat på allt och referatet ska in imorgon så då är det bara 3 grejor kvar. Svenskan kan jag nästan utantil, engelskan är typ klar, ska bara lära mig den nu. Musiken går det segt med men ska sitta i helgen.


Mycket läxsnack så det blir en fin video till en underbar film. Den är så grymt fin!

A walk to remember heter den...


drogade denna låt hela tiden förr, det är vår låt....


Kram


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards