elinelvira

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Elin - 13 december 2010 22:41

Haloj!


Det är 2 saker som är helt awsome som detta inlägg handlar om, först. Jag har haft 193 beskökare idag, asså fatta hur glad jag är! :D jag bara OMG! :O Heelt stört! igår hade jag 103, men det har jag haft nån gång förr (fast det var coolt iaf! :D) men 193 st! CRAP det är många! Tack för de fina kommentarerna btw! Ni är så fina allihopa! även fast jag inte känner er personligen så vet jag bara det!


Det andra, så fyller en underbar människa år idag. Nämligen Taylor Alison Swift som blir 21 år idag! Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om hur underbar och fantastiskt person hon är, men ett så långt inlägg skulle ingen orka läsa... ;D

Men jag kan säga så här, det är hon som har gjort mig modig, när jag är rädd, ensam eller ledsen så tänker jag på Taylor och allt klokt hon har sagt, då blir jag genast på bättre humör. När jag är glad, lycklig eller när jag vill vara mig själv och blir helt crazy så beror det på henne för hon lärde mig att vara FEARLESS!

Taylor, ha den bästa födelsedagen ever och ni som läser detta BE FEARLESS och glöm aldrig att SPEAK NOW! Tack Taylor! ♥


Click to view full size image


 

Love Love Love

Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards