elinelvira

Direktlänk till inlägg 31 december 2010

Nattens bild

Av Elin - 31 december 2010 01:52

God kväll :)


Jag kan inte sova så bjuder på nattens bild ;)

haha fatta ni, nattens bild istället för dagens bild! haha. ja jag är flummig...


Click to view full size image

Taylor Swift från Covergirl, så vacker!


Kram Elle

 
 
madde

madde

31 december 2010 10:40

svar;
Ja, du har i allafall haft mer besökaren än mig! ^^ mitt reckort är 105 ! hehe. Jag blev skitglad! :D. Jag är bara 14 år gamal. Men jag tar det verkligen som en komplemang! Skadar inte att se lite äldre ut ! :)

Kram madde! ♥

http://maddepaddenice.bloggplatsen.se

 
Adina

Adina

31 december 2010 13:38

Den sötnosen<33
Ja, det var jättesvårt att sova igår! Så nu är jag jääääätte trött!

På bloggplatsen kan man ju ta "svara" på kommentarer.. ser den som kommenterat att man har svarat, på något sätt då?? Om du fattar...
Svar:
Jag vet inte ens om jag vill skaffa barn;P När jag var mindre var skälet att jag inte skulle våga gå på föräldramöten osv ;P XD, men nu är det att det borde ju göra jätte ONT!;P
Nä, gör inget dumt nu, Elin! (menar det med killen), se till att din bästis inte blir ledsen:)
Haha, glasögonhjärta XD
Jag tror inte att det fungerar att ladda upp bilder pga att bilderna från systemkameran är fel filformat eller något. Det går varken på blogspot, blogg.se, scrapblog eller windows live movie maker! Vad menar du med vilket program jag har?
Förutom systemkamera fick jag eclipse - bäddset, smycken, godis, necessär, smink, två böcker, nagellack (bland annnat grafitti nail), tillbehör till systemkamera: väska o sånt, stämmare till gitarr, tunika, new moon/bella t - shirt (som är för liten), ljuslykta, saker mina kusiner gjort, mobilstruma: new Moon o twilightpin, nagelfil, sockor, kokbok, armbandsklocka... det var nog det mesta, men kan ha glömt:D
Jaa, jag har läst Döden i dina ögon - en av mina favoritböcker! Jag ÄLSKAR den!! Det är den sorgligaste boken jag någonsin läst! Läs den!:D
kraam

http://www.erikzzonz.bloggplatsen.se

 
Adina

Adina

31 december 2010 14:22

Sv:
Haha, GOTT NYTT ÅR till dig också<3
Japp, jag fick in header!:D o ja, det var enkelt! Som på blogspot XD Men jag kom på att jag kunde lägga in bilden på paint, och spara den, för då kan jag ladda upp den på picnik! Om du fattar... Då går det:)
Jaa, man borde få meddelande om att man fått svar på kommentar sådär!
Haha, ja, jag får väl läsa manualen.. har faktiskt läst det mesta, men det är så mycket!
På grafitti nail ska man först måla på ena nagellacket (det som det står wonder nail, extra long lasting grej på), och när det har torkat (vilket det gör fort), så ska man måla över det som heter "Grafitti Nail Top", och när det torkar krackelerar det eller vad det nu heter;P Förstår du?:)) Vilka/vilken färger har du?
Det är att den är så sorglig som gör den så bra! Den är UNDERBAR!!! Haha, det är ju mysigt att gråta;P
Kram

http://www.erikzzonz.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards