elinelvira

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2010

Dagens bild, Kris and Tay

Av Elin - 8 augusti 2010 11:56

till och med för mig som är team Edward så måste jag säga att den här bilden är så fin:)


Kram E

 
 
Sophie

Sophie

8 augusti 2010 18:16

Sv: Kul att du gillade designen på min nya blogg :) Jag måste säga att det var svårt men nu har jag lite koll på hur man gör så ska se om jag hjälpa dig. Det lättaste är att gå in på design och välj temat fashion. Det var lättast tyckte jag för du kan ändå ändra allt sen ^^

Sen kan du gå in här:
http://www.designadinblogg.se/lagg-till-en-egen-bild-som-header/

och efter ett tag så fick jag dit bilden :)
Hoppas att det hjälpte lite, har gjort det mesta på min blogg med hjälp av den sidan! ^^
Kramar S :D

http://sophiiek.blogg.se

 
Sophie

Sophie

8 augusti 2010 19:24

Sv: Ja jag blir så avundsjuk på henne, citaten sätter sig verkligen när man läser dom och det är så underbart!

Ja en blandad genre är bra som du skrev det blir inte tråkigt då ^^ brukar åka med familjen och det är mysigt tycker jag :) Var på en annan festival med min kompis men då gick vi mest i affärer och kollade rean :P Vi åkte hem med tåget innan musiken kom igång eftersom vi inte skulle kunna komma hem annars ^^

Åå det låter verkligen mysigt! Öland är jättefint och kul att åka dit med sin morfar :D

Ja det ska verkligen bli spännande, jag hoppas på att jag kan börja denna veckan nu :) Har rivit en stor del av altanen så pappa hinner kanske hjälpa mig med mitt rum då för det är hans sista semestervecka ^^ Hoppas på lite nya möbler också men jag vet inte riktigt vad jag kan byta ut för mitt rum är så litet :P Men spännande ska det verkligen bli! Kul att du kanske också ska fixa lite i ditt rum, lite annan färg kan göra stor skillnad :)

Just nu är mitt rum babyblått eller vad man ska kalla det och en röd matta. Jag hade tänkt att min snevägg kanske skulle vara en mörkare grå ch de andra väggarna skulle gå i en ljusare grå :) Och sen är limegrönt fint så jag kanske kan byta ut mina tavlor mot en limegrön som jag köpte i början av sommaren ^^

O en lila fondvägg låter super coolt! Va spännande och sen vita väggar det låter riktigt snyggt tycker jag :D

Hihi än så länge har det gått bra med rivandet, så just nu vill jag bara att snickaren ska komma så snabbt som möjligt så han kan hjälpa oss att bygga upp en ny ^^

Hehe we love långa kommentarer! ;D
Kramar S

http://sophiiek.blogg.se

 
Sophie

Sophie

8 augusti 2010 19:26

Sv: Hoppas att det fungerar för dig :D Den sidan hittade jag för jättelänge sen när jag funderade på att ha bloggen på blogg.se. Om jag inte minns fel tipsade en kompis mig om sidan och sen nu sökte jag runt lite efter den och hittade den igen :D

Den är till stor hjälp och utan den hade jag nog inte klarat ut så mycket mer än att skriva inlägg själv :p
Haha Kramar S :)

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards