elinelvira

Alla inlägg under augusti 2010

Av Elin - 13 augusti 2010 00:41

hejhej


nu ska jag sova


Efter middagen så gjorde jag och Froj blåbärspaj hela familjen kom på paj kalas,och vi använde typ inga blåbär alls i pajen kändes det som( vi plockade 3 liter, minst!) så vi gav bort lite och så fryser vi själva in lite och imorgon så får vi mjölk och blåbär till fukost, 3 timmar i skogen lönar sig^^ haha! sen så såg vi på twilight och gick in på youtube och såg lite parodier och det är ju alltid kul:D men imogon åker F hem ganska tidigt så vi ska nog sova nu, Dream sweet dreams and wake up whit a smile on your lips tomorrow :D <3



Kram E

'

Bildkälla!


 
Av Elin - 12 augusti 2010 15:22

hejhej


Jag och Froj gick på blåbärsplockning det blev mer en 1liter tror jag, snacka om att vi var trötta när vi väl var hemma. men såklart när jag är med så blir allt ett äventyr! vi gick vilse!! och ärligt talat så hade jag ingen aning om vart vi var, under några minuter ( jag har grymt lokalsinne)  pappa ringde och sa " hej tjejer är ni vilse??" bara på skoj skull för vi hade varit borta i 2 timmar " jaa jag vet inte vart vi är" sa jag hekt seriöst, haha, sen så todde pappa att vi var vid badviken ganska lång borta men sen så ringde han igen och såg oss inte, vi 2 går på en liten stig och vi ser vattnet lite då och då mellan träden och delen av en vik, helt plötsligt ser jag upp  på vårt båt hus och bara " men vi är ju på andra sidan viken! jag ser hem" så pappa kommer och hämtar oss med snurran^^ sen fick jag komentarer som " mickan varning" " man behöver inte vara blond för att vara blond" " tappade scouterna bort sig?" jaa vi är gammla scouter jag och froj men slutade för 4 år sen-.- haha men det var ett äventyr så heter duga!:D


nu ska vi sola och åka " Singo express Amanda 2" aka Jolle ^^


Kram Elin


vi ska kanske göra blåbärspaj och om det räcker så blir det blåbär med mjölk:D


Av Elin - 12 augusti 2010 10:07

hejhej och god morgon:D


nu har jag duschat och vi ska gå ned till stugan och äta frulle, jag är vrålhungrig!

idag ska jag och Froj plocka blåbär hade vi tänkt  och kanske sola ifall solen kommer fram bakom de tunna vita molnen!! tja sen är det inge mer inplanerat:D några roliga tips??


frulle nästa!!


Kram Elle

Av Elin - 11 augusti 2010 21:04

det här är piano veritionen orginalet är med gitarr:D


Nu är det movie time for us;)


Kram E & F

Av Elin - 11 augusti 2010 20:53

hejhej


sorry att jag inte har bloggat idag så mycket men Froj är ju här^^ vi har rott ut med "Singo express Amanda 2" det är en liten jolle, haha!! och så hade vi picknik med oss och åt på en klippa 100 meter från huset:) sen så har vi solat heladagen, jag har blivit så brun idag! det syns faktiskt:D * mycket stolt* sen åt vi en god midag sen gick på en kvällspromenad med familjen och hundarna:)


Tänk att jag fyller år om 1 vecka, det är sjukt, jag kommer ju ihåg i februari när jag såg på kalendern och skrek till mamma " jag fyller år om ett halv år, du måste börja planera!!" haha det var verkligen länge sen...


Nu ska vi se på film, det blir Definetely Maybe med  snygga Ryan Reynolds (dreggel varning!!)^^


W.O.W ... *dreglar*

Av Elin - 11 augusti 2010 10:49

hehej


nu har vi vaknat och ätigt frulle, vi satt och prata en stund i solen också men nu ska jag och froj steka på bryggan^^ måste ju blir brunn innan skolan startar:D


Kram E

Av Elin - 11 augusti 2010 01:23

nU har jag och froj och lillebror sett Runaway bride, jag älskar den filmen, så himma rolig och romantisk:D sen nu sitter vi här i sängen och är lite små trötta, men jag har ingen lust att sova^^ hehe men om vi inte ska sova så hittar vi väll på nått halvskojj:D


Kram Elle


så himmal fin, den finns i filmen:) jag och froj har allsång^^



Av Elin - 10 augusti 2010 21:34

Hejhej


nu är Froj här och vi har rott till en klippa och suttit och pratat, sen har vi döpt våra små grund till fina namn som en sten fick namnet Hajen Frida och ett annat grund heter Fiskegrund^^


sen har jag laggt upp nya bilder på min andra blogg klicka här! för att komma dit:D

hope you like it<3


det kommer ett längre innlägg sen


Kram Elol^^

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards