elinelvira

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2010

Dagen <3

Av Elin - 11 augusti 2010 20:53

hejhej


sorry att jag inte har bloggat idag så mycket men Froj är ju här^^ vi har rott ut med "Singo express Amanda 2" det är en liten jolle, haha!! och så hade vi picknik med oss och åt på en klippa 100 meter från huset:) sen så har vi solat heladagen, jag har blivit så brun idag! det syns faktiskt:D * mycket stolt* sen åt vi en god midag sen gick på en kvällspromenad med familjen och hundarna:)


Tänk att jag fyller år om 1 vecka, det är sjukt, jag kommer ju ihåg i februari när jag såg på kalendern och skrek till mamma " jag fyller år om ett halv år, du måste börja planera!!" haha det var verkligen länge sen...


Nu ska vi se på film, det blir Definetely Maybe med  snygga Ryan Reynolds (dreggel varning!!)^^


W.O.W ... *dreglar*

 
 
Sophie

Sophie

12 augusti 2010 09:10

Haha vet du hur avundsjuk jag blir på dig? ^^ Var ganska brun ett tag men det har nästan försvunnit, hehe lagom till skolan :/ Hoppas på att vi får fint ävder den sista veckan så man kan bättra på den lite igen :P

Oo den tror jag inte jag har sett? kanske man skulle ta och se, han är ju snygg ^^

Sv: Jodå med rummet går det bra, målade klart allt igår :) även om det är ett litet rum tog det sååå lång tid men jg hade ju musik som tur va (:
Idag blir det till ikea och se om jag hittar något jag kan behöva! Så idag kan jag börja flytta in mina saker igen, det blir kul :D

Aha det är ju bra att kunna få hjälp med sånt! Det är ju snyd för dig att hon är i spanien just nu då :P

OO jag älskar thailand 8) har varit där 4 gånger men vill gärna tillbaka. Maten och folket, värmen och stränderna ja det är underbart. Älskar att åka runt så förra gången bodde vi på två olika ställen och hyrde bil och åkte runt och såg en massa saker, superkul :D
Har aldrig varit i Grekland men det låter superfint där och det skulle vara jättekul att åka dit någon gång :) haha ja det låter lite kul men vi kan älska ett land ^^

Haha jag fick ett sims ryck nu i sommar men sen kom jag på att jag var tvungen att installera alla spelen och det orkade jag inte :/ oops lat :p
Haha det är ju bra då kan du ju göra husen och sen kan din kusin spela :D

hihi, ja det är coolt tycker jag :D många säger att man passar ihop med människor som är olika sig själv :) det kanske stämmer då! :D
Jag är nog ganska lik mina två bästa vänner, vi alla tre älskar filmer och nästan samma musik. Hehe min ena bästa vän är besatt av fotbol och det är inte jag :P

Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards