elinelvira

Alla inlägg under augusti 2010

Av Elin - 21 augusti 2010 23:47

Tjenare alla söta!!


Nu ska jag sova eller jag ska öga igenom min bok jag skriver har inte kommit så långt men jag har kommit på många bra citat och så jag ska använda:D


men det här blir det sista inlägget idag! sov gott alla!


Kram E


Av Elin - 21 augusti 2010 23:40

hejhej


CMT har lagt upp en tease-video inför nästa fredag då musikvideo för Mine släpps! De har förutom klipp från den sneak-peak vi har fått sett, några klipp från själva inspelningen, se videon under!



åå vad jag längtar!!!


Kram E

Av Elin - 21 augusti 2010 22:55

hejhej


nu har jag sett vampires suck och här är en liten resecion av den ( en liten den här gången!)


Orgnialtital: Vampires Suck
Regissör: Jason Friedberg, Aaron Seltzer
Utgivningsår: 2010
Genre: Komedi
Längd: 72min
Produktions land: USA
Skådespelare: Matt Lanter som Edward, Jenn Proske som Becca och Christopher Riggi som Jacob White


Handling:


Denna film är  en parodi på twilight sagan med nästan samma karaktärer, men istället för Bella så är det Becca och jacob White. Handlingen är ungefär den samma som orginalfilmerna Twilight och New moon och så lite av Eclipse och BD.


Vad tyckte jag?

 

Oj, vet inte vart jag ens ska börja, om jag säger att jag inte är så förtjust i parodier så kanske ni får en liten vink. detta var inte alls bra, inte det minsta! Jag förstår att det är svårt att skariva om en handling men det var bara inte kul! Trailern är så mycket bättre än själva filmen som känns ganska meningslös och utan någon riktigt handling. Jag vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta på vissa ställen i filmen och de flesta delarna känns bara överdrivna och tråkiga. Jag blev verkligen besviken för jag trodde den skulle vara kul. jag fick förvarningen " Spendera inga pengar på denna film" och jag är glad att jag inte gjorde det!!!

"Men enligt mig suger filmen lika mycket som titeln säger SUCK! " passat mycket bra in! verkligen inget att spendera pengar på enligt mig!


2/ 10  får poäng fär de få scener som faktiskt är roliga... här är den roliga trailern, men låt er inte luras!!



Kram E




Av Elin - 21 augusti 2010 18:47

hejhej


är lite gladare nu :P ska nog ringa kussen min men hon kanske äter så vi får se :)


haha det här är så coolt!

stirra på det röda korset i 30 sek, sen stirra in i en vit vägg ungefär lika länge!






så läskigt asså!! lite coolt va??


Kram E

Av Elin - 21 augusti 2010 16:26

hejhej


Nu har tjejerna gått. vi hade så mycket kul! först åt vi pizza och sen presenter  (listan nedan) och sen så gick vi ned i bio rummet och såg på Bratz the movie, haha jag fick den filmen för några år sen, den är så rolig, man skrattar hela tiden!

sen så spelade vi ett spel och efter det så satt vi och pratarde om typ killar och andra saker :) mycket ineressant. vi var vakna till ungefär 5 sen så sov vi till halv 11! :D


Jag har precis duschat och när jag skulle sätta på min statimenära (?) data så kom det upp en skylt och så bara startades den om och om igen, så hårddisken har antagligen gått. men igår så skickade jag några ( typ 18 bilder, de finsate) bilder till min nya data så några är iaf räddade. alla Kape Verde bilder är brännda på en cd så de har jag kvar:) men fyfan vad jag är sur just nu, om inte vi kan rädda dem så har jag inga bilder efter 2010 ( på den andra datan har jag från 2007) åååå så bittert!!! jag är inte sur föresten utan arg!


Kram E <3



snyft!


Av Elin - 20 augusti 2010 17:21

hejhej


om ca 1 timma kommer mina tjejer, allt är klart så jag sitter och tar det lugnt här vid datan, tja det blir ju inge uppdatering ikväll (haha såklart) men imorgon kommer det mer om TSwizzle och kanske lite twilight och såklart hur det var idag ( igår imorgon då) :) bilder kommer på " den andra bloggen" och nu finns det upptaderingar så checka!! <3


Love you all forever and always!


Kram E

Av Elin - 20 augusti 2010 16:21

hejhej


godis, chips, dricka, pizzan beställs sen, dukat, vuxna bort, såja! nu börjar det likna nått!! :D snart kommer 5 tjejer hit och vi ska ha kUL! haha! ska kanske ringa kussen och be henne komma tidigare men vi får se:P


På tal om kul, hä är några stills från Taylor Swifts nya musikvieo Mine, blir lite mycket Tay just nu, men hon är ju högaktuell med ny platta och musikvideor och så, lugnar nog ned sig till jul :P haha!


Click to view full size image

FEST! så söt!

Click to view full size image

här sen man lite mer av henne, texten är ju inte där!

Click to view full size image Click to view full size image

hon gifter sig i den :P


Click to view full size image

sweet!



vad tycks? verkar den bra??


Kram E


Av Elin - 20 augusti 2010 14:47

hejhej


ska åka och handla men slänger in en sneak peak från Taylor Swift nya musikvideo MINE den är riktigt bra, älskar låten så mycket:)



vad tycks!

Taylors mine finns nu även på Soptify, så om ni har det så checka in den! Det är en lite annorlunda version men bra den med!


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards