elinelvira

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Elin - 9 augusti 2012 18:13

Torsdag! Jag körde dagens träningspass (jag försöker få rutin på det här alltså... har varit alldeles för lat i sommar) med lite styrka, med en betoning på lite, och en löprunda på 2,64 km. Var faktiskt inte alls särskilt trött efter den måste jag säga! WEEHO det går framåt! ahahah! Allafall duschade och fixade mig lite för ska snart i till stan för att kolla på Patriks nya lägenhet som tydligen ligger sjukt bra till. Vad mer ska man säga? Här är det höstväder så det tjongar om det! Regn regn regn. Mysigt! Jag gillar höstväder (så länge det inte är novemberfuckingjävlaväder) så jag är lite halvnöjd. Dock skulle jag vilja njuta lite mer av sommaren, men vad ska man göra? Tur att man inte sitter och surar över det iaf!



På Norröra tidigade i sommras. Det var mys. Ska dit igen om några dagar!


Kraam



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards