elinelvira

Alla inlägg under september 2011

Av Elin - 26 september 2011 19:21

Heejsan!


Har varit en bra dag idag tycker jag. Allt gick väldigt fort! Väl hemma gjorde jag absolut ingenting sedan åt vi hamburgare! Vår variant är goood! Nu ska jag hem till Zoo och plugga... Filosofi, Spanska och Psykologi! yeeeey -.- Hoppas på att jag får en liten muffins också... efter att jag slutat vara så galet mätt.



Kraam

Av Elin - 25 september 2011 18:29

Fick en fråga om vad Pretty Litte Liars faktiskt handlar om, och istället för att läsa mitt babbel som ni vet är galet osamanhängande så visar jag er istället... Enjoy!


(Hahaha, jag insåg just hur sjuk storylinen låter när man bara hör den sådär. Den är nog rätt sjuk, förresten...)

 

Kraam

Av Elin - 24 september 2011 18:32

Heejsan!


Tog med Frida på en surprise dag. Hon fick en halsduk över ögonen och hörlurar i öronen så inte skulle höra vart vi skulle. Åkte pendeltåg sen bytte till tunnelbana. Vårt mål var Farsta Centrum. Det ligger 1½ timmer ifrån där vi bor och jag hade aldrig varit där så därför åkte vi dit. Men sen så finns det en skiv affär som jag har preserntkort på. Köpte Ulrik Munthers skiva och snubben i butiken bah " Ni vet väll att han spelar ute på scenen halv 4?" Jag trodde han skämta men det var fanemej sant!!! Lycka! Så vi såg honom live och fick skivan signerad, pratade även med honom :D wiiii! Så det blev en riktig surprise dag för oss båda! Ska äta middag hos Frida nu, kyckling typ!


Jag tror inte på Gud eller så men jag är fanemej frälst! ♥


PS: Detta är mitt 1500 inlägg, Status!


Kraam

Av Elin - 24 september 2011 00:44


Marlene tycker uppenbarligen att vi ska vara döda hela bunten!!


"And you're wearing that dress because...?"
"I wanted to hear you say wow."


Kraam

Av Elin - 24 september 2011 00:33

Det borde vara olagligt att vara så söta (och töntiga!).


Kraam


Av Elin - 23 september 2011 22:23

hejsaan!


Nu sitter jag hemma hos Frida men my giirls! Vi har sett film och ätigt olika sorters snacks beroende på personlighet! Nu pratar vi om förra klassen och massa interna skämt. Som "Ann-Marie" och " Bääää" hahahahahah! ÅÅÅH 9D... Älskar er alltid och i evighet. Nu ska vi ha DPT ;) hahah ååh saknar det!


Saknar 9D :D haha detta var en rolig dag... ^^


Kraam

Av Elin - 22 september 2011 17:50

Heejsan!


Min dator har varit på lagning hos me padre (haha fick inte använda den när han diskrensade den!) Men nu är den finnemang igen! Idag har varit en bra dag i skolan, mycket skratt för jag gjorde bort mig några gånger sådär.. Fy så pinsamt ^^ Har mycket plugg, iaf enligt mig. Psykologi 10 st instuderings frågor (30 samanlagt) NO och matte. Dock ska jag på trafikskola om 45 min så det blir plugg vid halv 11 typ. Kuul..


Snart är det Elin & Frida daag!


Kraam

Av Elin - 20 september 2011 16:45


"I'm not looking for anyone more than a friend." - Aria
"Don't you have enough on Facebook?"- Hanna


(PLL 1x09 - The Perfect Storm)



Kraam


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards