elinelvira

Alla inlägg under september 2011

Av Elin - 5 september 2011 22:27

Hellu!


Dagen har varit bra dag, lite seg såklart då (hallååå det är måndag??!) Tog ett tag att komma hem, ungefär 1 ½ timme... höll på att dö när jag kom hem. Tyvärr har det blivigt lite pluggande så jag får göra ubermycket imorgon. Men jag kände att jag inte orkade idag. Jo okej, gjorde en liten smula av min sammanfattning av Psykologiska försvarsmekanismer. Den är iaf klar, nu ska jag bara lära mig allt ^^ Som ni ser så har jag mycket i skolan just nu i början av terminen, hoppas det lägger sig en aning om några veckor!


Vill ha sommarlov och sitta och spana från klippor på mitt landställe :')


Kraam

Av Elin - 5 september 2011 22:13


Aria: Ugh, Han. Why are you still eating that?
Hanna: Because it’s here!
Spencer: Put it in the garbage.
Hanna: Well, then I’d have to stand over the garbage and eat it!

Kram

Av Elin - 4 september 2011 21:49

Under Taylors andra konsert i Kalifornien, den 2 september hade hon skrivit For what it's worth, it was worth all the while på sin arm som är en rad från Good Riddance  av Green Day. Den är nog den enda låt av Green Day jag tycker är bra! Taylor gjorde även en cover av låten, se den nedan ♥



Kram


Av Elin - 4 september 2011 21:30

Hejsan!


Sov hos Tilda igår, vi var aströtta så vi sommnade vid halv 1! Haha! Vaknade runt halv 10, åt en underbart god frukost sen kollade typ hela familjen på friidrott. Kul att se när de gjorde världsekord! Knallade hem, pluggade. Sen kom farmor hit och åt middag. Umgicks en liten stund med henne innan jag behövde plugga igen. Trotts allt plugg idag så har jag knapt åstakommit något känns det. Bara matten blev klar och nästan hela sammanfattningen på Psykologin. segt. Kollar på 2 ½ men, har börjat tycka det är kul!



Kram

Av Elin - 3 september 2011 15:50


Bara jag... eller var den här läskig?! Hur som helst så kommer den från den Engelska Pretty Little Liars -reklamen.  Btw, när blev Aria en slampa? Eller räknas det som slampigt att vara kär i sin engelsklärare? Hm.


Kram

Av Elin - 3 september 2011 11:33

God morgon!


igår hade vi det superkul hemma hos Kaj, åt god mat, snackade såg film och skrattade mycket! Idag ska jag plugga och ligga ute i solen och läsa. Kanske en av de sista sommardagarna?!


Men nu har det äntligen dykt upp en reklam bild från Taylors parfym "Wonderstruck" den är fantastisk vacker och jag längtar såå efter att få lukta på den! Tyvärr så kommer den inte släppas i Sverige i höst. Utan den släpps internationellt hösten 2012. Men den som väntar på något gott...


Det står " The beginning of something magical" under bilden.


Kram

Av Elin - 1 september 2011 22:57

Första September är inte bara årets första höstdag... utan även en stor dag i Rosewood! Vet ni varför? Let me give you a guide! Den första September hade, först och främst, de fyra lögnarna och Alison sin sleepover innan skolstarten! Och vem minns inte hur den slutade? Alison försvann ju, och ett år plus en dag senare hittades ju hennes döda kropp.


Toby har blivit markerad med datumet - 901 Free At Last! Lögnarna trodde ju länge att det var Toby som var A - men det visade sig senare att så inte riktigt var fallet ( vill inte ge för mycket spoilers!!)


Familjen Montgomery lämnade inte bara Island den första September - Aria went to a bar and met her Prince Charming! För det är faktiskt Aria och Ezra's årsdag! Så ska vi gå till en bar och se om vi hittar vår alldeles egen Ezra Fitz, kanske...? ;)


 ååh! Avundsjuksnivå: hundrafemtiomiljoner


Kram

Av Elin - 1 september 2011 22:37

Heejsan!


Första September idag, hur i helvete gick hela sommaren förbi utan att jag märkte det? Mysko mysko. Pluggade så fort jag kom hem, både matte och historia. Började även på min psykologi sammanfattning. Gör resten i helgen sen. Duschade, har chattat ett tag och nu ska jag straxt sova. Är astrött! Snackade även lite secrets med Zoo för 30 min sen. Fattade inte allt så ska discussa det senare!


Kram

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards