elinelvira

Direktlänk till inlägg 27 april 2011

Abduction

Av Elin - 27 april 2011 21:07

Hejsan!


Min idrottslektion gick bra, fick mvg! Ändå är jag lite besviken på migsjälv och det är ju jäklans onödigt! :D Efter skolan blev det en spontan tripp till Frida med Audrey och Kajsa. Pysslade lite och chattade med folk på facebook. Mysigt mysigt.....

Tänkte visa er en film jag så gärna vill se. haha det är en Actionfilm faktisk men jag vill verkligen se den. haha jag har kommit på att jag älskar action bara det inte är för mycket blod i ;) Ni vet ju hur jag blir då!! 



Men en sak fattar jag inte, när hade de tänkt att  Taylor lautner ska förvandlas till en varulv?? ;D


Kramish på er


 
 
Adina

Adina

28 april 2011 17:13

Åh, den vill jag också se!!

Grattis till ditt MVG, då!:)Vad läskigt det måste ha varit;P

Sv:
Jag vann stipendium för en berättelse jag har skrivit: "På andra sidan dörren" (som är uuuusel). Vuxna fick nominera i olika kategorier och jag blev nominerad till litteratur av skolbibliotikaren. Sedan vann jag tydligen!:O
Jaa - det är kul (hehe, får ju pengar xD), men ååååhhh så läskigt! Jag kommer dööö!
ja, jag vet att man måste lära sig att få uppmärksamhet och så... men jag klarar inte sådant;P

ÅHHHH!!! Jag LÄNGTAR till Maj, då!!!! Om Crescendo kommer ut då på svenska:)) MÅSTE LÄSA!

Kram

http://erikzzon.blogg.se

 
Ingen bild

Audrey

28 april 2011 17:21

om ni går och ser den på bio utan mig blir jag ledsen!!!! :Oo

 
Adina

Adina

28 april 2011 17:31

Lite mer svar:):
Haha, jaa, det är inte så ofta jag skriver om Kristen längre;P Den besattheten har gått över en hel del - förut var jag ju helt galen och - som du säger - skrev om henne i varje inlägg^^ Nu är det Taylor som gäller! Och det kommer inte lägga sig;P

Haha - ja, jag kanske kommenterar mer hos dig än du hos mig, men det gör inget!;P O varsågod för kommentarerna (du skrev tack!;P)

Nja - mitt rum är inte direkt städat, men inte så smutsigt som de brukar vara^^

Haha, ja, jag ska baka en kladdkaka och tänka på dig;P Men det när jag är hos mamma - pappa har inga bakgrejer eftersom han inte bakar!
Du har rätt - man kan äta hur mycket kladdkaka som helst! Nästan. Haha!

ÅÅHHH!! Om de spelar Love story i Letters to Juliet så MÅSTE jag ju se den!!;P
Ja - sova över med Malin, baka kladdkaka och hyra den låter mysigt:) Ett bra tips!:D
Kramkram! Mer svar lite senare - har varit så dålig på det på sistone!

http://erikzzon.blogg.se

 
Malin

Malin

28 april 2011 18:16

Hej!
Först av allt: förlåt, förlåt, förlååt för att jag inte har svarat tidigare, jag är ju sämst på det nuförtiden! :(

Sedan: ååååh, den måste jag oxå se! :D haha, egentligen hade den nog inte verkat lika bra om det inte var Taylor med... :P
Men där när huset exploderar i trailern, då kunde han ju bli en varulv, som kan springa därifrån med henne ^^

haha, det kan vara ganska kul att tvätta bilen - om syskonen (och jag) är på bra humör. När vi tvättade var vi alla lite sura, och då bråkade vi hela tiden "/

Jaa, att spela fotboll med kompisar utan regler är kul! :D
Men annars, om jag måste vara med på riktig fotboll, då brukar jag vara en stolpe. En stolpe som flyttar sig, och ibland skriker när bollen kommer.
Fast som tur är brukar jag inte bli tvingad. haha, typ aldrig faktiskt. Inte i skolan, men typ på Sommarkul, eller något liknande (när man är en vecka i kyrkan och är på typ ett läger ;) )

Sista lediga dagen var jag med Adina och Johanna. Men imorgon, då ska jag väl bara vara hemma, se på tv o så :) Dammsuga... -.- haha
Vad ska du göra imorgon, då? :)

Kramkram

http://jaagmaalin.blogg.se

 
Sophie

Sophie

28 april 2011 22:18

Det blir jag med !! :O Ps tack för gratulationen ! :D<3

http://isenborg.bloggplatsen.se

 
Sofie

Sofie

1 maj 2011 20:03

Hehe den ser verkligen spännande ut! ;D Kul att se Taylor i en annan film, tror nog att den kan bli bra! :)

Sv: Hehehe jag dog också lite när jag såg bilderna så det är helt okej! Man kan inte fatta att den kommer ut i höst, jag vill bara se mer bilder och trailers men ändå vill jag inte se för mycket för jag vill att filmen ska bli lite som en överraskning ändå :p haha krånglig jag är.

Hehe ne :P Jag tycker det är så sknt att krypa ner i sängen och kolla på ett program på datorn och sen sova :)

Ja det blir nog inte så mycket gjort de sista veckorna :P SÅ det blir nog ganska kul ändå, men hade inte varit helt fel med lov från den 10 juni ^^

Usch ja matte nationella ser jag verkligen nte fram emot >.<!! KÄnns som det kommer gå dåligt, men jag tror att jag ska börja repetera rejält redan nu för att vara lite förberedd ialla fall. Vi får hålla tummarna för varandra att det går bra :)
Kraaam Sofie

http://mytwilight.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards