elinelvira

Alla inlägg under mars 2010

Av Elin - 6 mars 2010 12:34

Vill ni ha ett gott skratt?


isånna fall måste ni cheka i detta twitter medelande från Justin Chon (Erik från Twilight), han är nämmligen i Sverige-Göteborg, haha men han har ett litet problem-kylan:P




haha stackarn, vi är ju iallafall lite mer vana:D



Kram elle

Av Elin - 6 mars 2010 11:52

Tjao:)


Snart ska jag gå en långpromenad med hundarna men först måste jag säga att jag har fått upp ögonen till Krissy och Ericka, de är två syskon som gör covers och har faktisk gjort en egen låt (nedan) de är verkligen duktiga!

lyssna så för ni se;)



kram elle

Av Elin - 6 mars 2010 10:34

God morgon alla underbara!


Jag har sovigt mycket gott inatt och det är skönt att vara utvilad:D

Idag kommer min kusin hem från sälen så vi ska göra nått ikväll runt 7 tror jag hon sa! så det ska bli kul, jag har inte träffat henne på jättelänge.

Nu måste jag äta frukost, haha klockan är halv 11:O


Kram elle

Av Elin - 5 mars 2010 23:16

God natt!


Nu ska jag sova, är skittrött verkligen helt slut! hur kan man vara så här trött?

På en fredag å allt!

Min storasyster sitter fast på en stor båt (typ silja line) de skulle vara hemma kl 18:00 idag men blev uppskjutet till imorgon kl 11:00! :O det är helt sjukt, mer än 12 timmar försenat, aja hoppas de har kul nu då:)


Kram elle



haha Tay ser inte särskilt trött ut:)

Klicka för stor bild

Av Elin - 5 mars 2010 22:09

hejhejj!!!


Nu har vi sett let's dance och solsidan, hundarna är på promenad så jag är ensam hemma förtillfellet:)

(hehe jag sitter i vardagsrumet med pappas laptop:P ) aa älskar solsidan vi har planerat att köpa den när den kommer på dvd:P


Nu ska jag vänta på let's dance resultaten, haha även fast jag vet att jag inte kan se på det(det är alldeles för spännande, jag har inga sånna nerver!)


Kram elle

Av Elin - 5 mars 2010 19:16

Just nu är Taylor Swift på gång igen med sin "Fearless tour" men nu är hon hemma i USA, jag tror hon är i Florida 4-7 Mars sen beger hon sig till Texas:)

jag önskar att hon skulle komma hit till Sverige! men här kommer några bilder som är ifrån igår kväll:


hah en liten dusch:P

Klicka för stor bildKlicka för stor bild

Klicka för stor bildKlicka för stor bild

Det här måste vara Love Story:)

Klicka för stor bild                                                  
                                                  
        

Klicka för stor bildKlicka för stor bild

Klicka för stor bildKlicka för stor bild

Klicka för stor bild

sötis!


Kram elle

Av Elin - 5 mars 2010 18:57

Hejhej;)


Här kommer en söt bild på Taylor Swift och Taylor Lautner<3


Taylor Swift och Taylor Lautner

Kram elle

Av Elin - 5 mars 2010 18:45

Hejhej:)


Nu har jag ätigt, det blev biff och potatis, mums mums! vi vaktar min kusins hund för de är i sälen och åker skidor, så nu har vi 4 hundar hemma hos oss:) haha men pappa är inte så glad  att hon är här kan jag säga;D


jag hitta en lista på veckans bäst klädda och den lyder:


  1. Olivia Palermo
  2. Ashley Olsen
  3. Taylor Swift i sin favoritklädsel,- en glittrig klänning! Vi gillar den här extra mycket eftersom den är kort, flirtig och får henne att se lika gammal ut som hon är. När du hittat din stil, kör på den!
  4. Jennifer Hudson
  5. Beyonce
  6. Carey Mulligan
  7. Rihanna
  8. Ciara
  9. Miley Cyrus

den här klänningen är såå söt på henne! älskar den:D

3. Taylor Swift i sin favoritklädsel,- en glittrig klänning! Vi gillar den här extra mycket eftersom den är kort, flirtig och får henne att se lika gammal ut som hon är. När du hittat din stil, kör på den!

 

 

kram elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards