elinelvira

Alla inlägg under mars 2010

Av Elin - 4 mars 2010 12:41

hellu!


Min lunch består av 3 ostriskakor 1 mandarin och 2 småbullar, haha nyttiga jag. man jag är inte hungrig men jag var sugen på bullar och riskakor är smarrigt (det är bara jag och mamma som äter det i huset, pappa kallar dem "Frigolitbitar":P )


Jag har hittat något spännande nämligen att The Runaways officiella Trailer ska släppas idag!:O

yay! hoppas den kommer nu då:P

Här är Kristen och Dakotas verision av "Cherry Bomb" de gör den riktigt bra:D älskar den faktiskt när de sjunger den!


Kram elle


Av Elin - 4 mars 2010 12:21

Tjao!


Ska snart äta lunch men slänger först i detta.


Tyckte att detta var väldigt proffsigt gjort. Ett fan har satt ihop ljudet från Remember Me-trailern med olika klipp från Twilight och New Moon. Se video nedan:


ascoolt!:P


kram elle

Av Elin - 4 mars 2010 11:00

hejhej!


Jag har redan laggt upp en Twilight video och det kanske blir lite tjatigt men den här är så himmla snyggt gjord, fast låten är lite sisådär de första gångerna man hör den men efter ett tag så blir den faktiskt bättre (ha inte så högt på:P )

Hoppas ni gillar den!


Kram elle

Av Elin - 4 mars 2010 10:31

Hello!


jag har lite tråkigt alla mina kompisar är borta och jag är ensam hemma ( ensam männinska) så aa men jag kommer på nått:) ska lyssna på spotify tror jag:D


Är det någon annan än jag som är helt förälskade i filmen "Pretty Women" och Roxetts "It must have been love"?

iallafall så är det himmla praktiskt att man kan återanvända låtar som tex i den här videon, och jag tycker nästan (men bara nästan) att den här verisionen är bättre än orginalet:D här i en Twilight video som är jättefin!


kram elle

Av Elin - 4 mars 2010 10:01

God morgon alla underbara!


Nu har jag gått ut med 2 vovar och jag råkade låsa ute mig själv men jag kom in med extra nyckel:)

och nu ligger alla i mitt rum och sover på mattan, de är sååå söta när de ligger i en klump på golvet:P

och jag råkade av mistag klappa 1 och då kommer de andra och vill också ha uppmärksamhet och när jag inte kan gosa med alla sammtidigt så blir de ledsna och stirrar på mig med stora bruna ögon (alla har bruna ögon, annars så är de helt olika) och tar upp tassarna på mitt ben å viffttar på svansen, såå sött:D


kram elle


nutte !! så sweet:D

  

Av Elin - 3 mars 2010 22:33

Sov gott!


nu hade jag tänkt krypa till kojs, även fast jag inte alls är trött så är det en ny dag imorgon med nya utmaningar:)


idag har det blivigt många innlägg bland annat om Kristen som vann "Rising star" och hon vann ochså ett pris på ELLE style awards som the most styled women of the year, Grattis grattis, och så några bilder på T-Swift och T-Lautner, de är så söta ihop, och några coola bilder på Kristen.


aa det var väll det, sov gott och dröm sött



Citat av Taylor Swift:

if you are lucky enough to be different then everyone else-don't change

 

helt riktigt Taylor!


Kram elle


Klicka för stor bild

Av Elin - 3 mars 2010 22:17

Hejsan!


Här är några promoshoots från Valentines day!:)

Klicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bild

Klicka för stor bildKlicka för stor bild

Klicka för stor bild

seriöst! hur söta kan man vara tillsammans!

 Taylor ser megaglad och lycklig ut! Kanske beror det på det snygga (!!!!) sällskapet?? ;)


kram elle

Av Elin - 3 mars 2010 22:11

tjao!


En gång såg jag en interjuv med Taylor swift då hon sa att hon "diggar" H&M, och vet ni vad?! hon hade en klänning från H&M när hon var i Japan för inte så länge sen! kul va?


Det var den här:



Och det roliga var att jag hade tänkt köpa den innan jag visste att hon hade en:P!


Kram elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards