elinelvira

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Elin - 8 mars 2010 22:28

God natt alla underbara!


Nu ska jag snart sova jag var ju uppe jätttesent igår så supertrött!

Det blev inte så mycket spanska men det får jag väll göra imorgon med HKn det är de ända läxor vi har, som tur är:D

Nu ska jag verkligen sova!!


Ett gammalt citat:

Beauty is living a life you love!


Kram elle


De här söta bilderna är ifrån Teen Vogue, de är tagna  Februari 2009 :)

Klicka för stor bild


Av Elin - 8 mars 2010 21:10

Tjo


 nu ska jag se på spårlöst som redan har börjat men jag kan hoppa in:)

Fast nu ser jag att jag redan har sett detta, men den är det bästa avsnittet någonsin så det gör inget att jag får se om det:P

Sen så ska jag hinna städa upp lite i mitt rum och lägga fram klädder till imorgon, det är smart att göra så då får man inte så brottom på morgonen:D


Det känns som det bara har blivigt mycket Twilight och Kristen Stewart idag (inget mig emot) så jag tänkte komma med lite Taylor swift:D


FEARLESS:


This is a song about the fearlessness of falling in love. No matter how many break up songs you write, no matter how many times you get hurt, you will always fall in love again. When I wrote “Fearless,” I wasn’t dating anyone. I wasn’t even in the beginning stages of dating anybody. I really was all by myself out on tour and I got this idea for a song about the best first date. I think sometimes when you’re writing love songs, you don’t write them about what you’re going through at the moment, you write about what you wish you had. So, this song is about the best first date I haven't had yet.



kram elle

Fearless bilden:D

Klicka för stor bild

Av Elin - 8 mars 2010 19:58

Hejhej!


Jag har försökt plugga spanska men det är omöjlig går bara intet!!! så tråkigt försök själv översätta 

"-Si, a veces, cuando no ordeno el cuarto y no hago la cama. Entonces no me dejan slir el sabado."

-!Oue mal rollo!


man bara ugh!!! men jag måste göra 1 sida iallafall då kommer jag veta vad det handlar om:P Fast jag vet att det jag skrev där uppe har med att en kille ska städa sitt rum och då tycket någon att det är taskigt (vet inte vad som är taskigt)

haha men det måste jag göra nu:/


Kram elle



se så fin den är, jag bara ler!

Av Elin - 8 mars 2010 17:33

haha det blir många bilder idag:P

men en bild säger ju mer än tuser ord....


Bilderna är i kass kvalitet men de är ifrån den nya trailen!

Klicka för stor bild


Klicka för stor bild


Klicka för stor bild


Klicka för stor bild


Klicka för stor bild


Klicka för stor bild


Klicka för stor bild


Klicka för stor bild


Klicka för stor bild


Klicka för stor bild



Någon som ska se den? jag tror jag måste!


Kram elle


Av Elin - 8 mars 2010 17:23

coolingar!


Kramar<3

Av Elin - 8 mars 2010 17:14

Tjo


nu har jag ätigt, det blev äcklig lasagne, jag gillar den bara när mamma gör den:P

men jag åt lite iallafall!


Här kommer ett  medelande om att Dakota och kristen ska åka till toronto för premiären av "The Runaways"

åå äntligen så är det premiären av filmen, längtar tills den kommer till sverige!:)


Kram elle

Av Elin - 8 mars 2010 16:43

Inatt hölls Oscargalan i L.A (tror jag)

Det kom tonvis med kändisar blandannat Kristen Stewart och Taylor Lautner som skulle presentera ett pris och söta Anna Kendrick som var nomenerad för sin roll i "Up in the air" tyvärr vann hon inte men att bli nomenerad är nog ganska stort också:D


Jag såg när alla kändisar anlände det började 00:00 på svensk tid och slutade runt 02:00 då var jag jättetrött men jag ville se när de delade ut priser som började kl 02:35 men jag han tyvärr sommna. Fast jag såg när Anna Kendrick anlännde och när de interjuvade henne på röda mattan, Kristen och Taylor borde ommit ganska sent efter som jag inte såg dem komma:/ lite synd men men:D


Här är några bilder från Oscarsgalan:


Anna såg helt fantastisk ut i en rosa klänning, hon presenterade även ett pris med Zac Efron.




den här såg jag live:D

och Kristen Stewart såg om det går vackrare ut än Anna, älskar hennes klänning!!!





Tay såg stilig ut i en svart kostym med fluga.




KRISTEN OCH TAYLOR PRESENTERAR SKRÄCKMONTAGE:

 


 

Kram elle



Av Elin - 8 mars 2010 16:11

Hejhej!


Nu är jag hemma igen efter en lång skoldag, fast dagen gick ändå ganska fort, på ett sätt. Det var rolig att träffa mina underbara vänner efter lovet:) så det var iallafall en bra sak om dan:D

Till på trosdag har vi spanska, egentligen var det läxan innan lovet men ingen kunnde den så vi fick en andra chans,haha men läraren var sjuk idag så vi hade håltimme andralektionen :D yeeey! (haha vad hemskt igentligen att man blir glad att någon är sjuk!)


Kram elle



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards