elinelvira

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Elin - 21 mars 2010 21:36

God natt alla fantastiska!

 

Nu ska jag sova igår var jag uppe till halv 2 även fast jag sa till mig själv att gå och lägga mig halv 11 för det tar 2 timmar innan jag sommnar, men no! det hännde inte så jag lägger mig tidigare idag, och nu menar jag det!:D


Dakota Fanning var med på Late night with jimmy fallon, där pratade de on bla "the runaways" och det är är intressant att höra på:D och i det andra klippet får Dakota en liten överaskning, det är riktigt kul så se gärna:D



Kram elle


Av Elin - 21 mars 2010 20:23

Tjo!


Okej jag ska gå nu men förs:

Fy faan vad det ser coolt ut!!! se se se!


det är när de gör vatten scenen i New moon! trodde inte att de gjorde så!


Kram elle

Av Elin - 21 mars 2010 20:09

Tjo!


Nu är min kusin här, det går "camp rock" på tv så min kusin se på den:D ska vara me nu:D


här kommer ett "The runaways" klipp som jag inte har sett för:



Klicka för stor bild


Klicka för stor bild


Klicka för stor bild


kram elle


Av Elin - 21 mars 2010 16:58

Det här inlägget kommer bara handla om Kristen Stewart!



Det här är en Scrap jag har gjort med Kristen bilder, bakrundsbilderna har jag tagit själv:P


Kristen - kristen-stewart wallpaper

kristen - kristen-stewart wallpaper

Oscargalan

 

Klicka för stor bild

Klicka för stor bild

Klicka för stor bild

Här är hon lika gammal som jag:D

Klicka för stor bildKlicka för stor bild

Klicka för stor bild


här med Robert pattinson

Klicka för stor bild

Klicka för stor bild

Klicka för stor bild

Klicka för stor bild


Klicka för stor bildKlicka för stor bild

Klicka för stor bildKlicka för stor bild


Kristen pratar om Welcome to the rileys


Kristen om Bella i New moon


kram elle

Av Elin - 21 mars 2010 14:53

NU har jag gått med hundarna, fy vad kallt det är ute!!

Jag hittade några bakomkulisserna från New moon, de är riktigt bra kan jag säga, så se dem och kommentera vad ni tyckte:D



Av Elin - 21 mars 2010 13:33

Tjo!


Här är en jättebra låt som passar in i New Moon (textmässigt)

musik finns längst ned i innlägget!:D


Almost lover



Your fingertips across my skin
The palm trees swaying in the wind
Images


You sang me Spanish lullabies        (E sjöng "lullabies" för B, dock inte spanska)              
The sweetest sadness in your eyes
Clever trick


I never want to see you unhappy          (Passar bra in i handlingen)
I thought you'd want the same for me


Goodbye, my almost lover  

 Goodbye, my hopeless dream    (att bli en vampyr var hennes högsta dröm)
I'm trying not to think about you   (hon försöker glömma honom)
Can't you just let me be?
So long, my luckless romance
My back is turned on you
I should've known you'd bring me heartache
Almost lovers always do

We walked along a crowded street
You took my hand and danced with me
Images


And when you left you kissed my lips    (väldigt romantiskt men ändå sorgligt)
You told me you'd never ever forget these images, no


I never want to see you unhappy
I thought you'd want the same for me

Goodbye, my almost lover
Goodbye, my hopeless dream
I'm trying not to think about you
Can't you just let me be?
So long, my luckless romance
My back is turned on you
I should've known you'd bring me heartache
Almost lovers always do


I cannot go to the ocean         (Hon kan knappt göra nått)
I cannot drive the streets at night
I cannot wake up in the morning
Without you on my mind
So you're gone and I'm haunted
And I bet you are just fine      (B tror E har det bra)


Did I make it that easy      (jag tror alla som har blivigt dumpade har haft dessa ord ihuvudet)
To walk right in and out of my life?


Goodbye, my almost lover
Goodbye, my hopeless dream
I'm trying not to think about you
Can't you just let me be?
So long, my luckless romance
My back is turned on you
I should've known you'd bring me heartache
Almost lovers always do

Av Elin - 21 mars 2010 13:07

Tjo!


Är du en av de alla som inte har hunnigt köpa New moon, bra då är du inte ensam (jag har inte köpt den än)

på dvd får man tydligen maaaaassor av extramaterial bla Eclipse sneak peak, och den kommer här under, jag vet att den är lång men om man är ett riktigt twilight freak så spelar det ingen roll!!!!!


Kram elle


Av Elin - 21 mars 2010 12:42

Godmorgon!


Jag vaknade till det mest fruktansvärda vädret, det snöar! och har gjort det hela morgonen:( men men det blir väl aldrig sommar!!

Igår gjorde jag en scrap, som jag blev ganska nöjd med faktiskt och så förnyade jag några andra, när jag gjorde dem visste jag inte så mycket, och hade inga roliga ideer:D


Kram elle



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards