elinelvira

Alla inlägg under mars 2010

Av Elin - 7 mars 2010 22:52

God natt alla underbara!


Nu ska jag sova, eller aa jag ska släcka och om jag fortfarande är vaken (vilket jag kommer vara) så ska jag se lite men bara lite på Oscargalan. den börjar 00:00 men själva galan börjar 02:00 (ca)  men jag känner att jag är lite trött så vi får se:D


Min kusin kom hit innan och vi spelade lite sims 3 (hon tog med sig sin laptop hit) det var kul, sen så spelade jag lite på mitt egna sims 2 (hehe jag har inte 3) det var år och dar sist jag var inne! så det var också kul:D


Idag blir det 2 Citat:

"Ingen kan på samma gång vara förälskad och klok."


" I sagor finns det alltid ett slut, men i verkligheten är varje  slut alltid en ny början"


Den första är helt sann!,hehe och den sista kom jag på själv:)


Kram elle



yeeha! fina bilder på Taylor Swift:D

Klicka för stor bild

Av Elin - 7 mars 2010 19:15

Hejsan svej!

 

Nu ska jag snart hitta på nått men först måste jag bara skriva lite här.

 

Här är Ashley Greene i en otroligt söt lila klänning har på sig när hon deltar i Giorgio Armani Milano Fashion Week Höst / Vinter 2010. Det är en av de sötaste klänningar jag någonsin sett, och Ashley ser ju ut som skönheten själv så!

 

 

Så himmla fin!

 

kram elle

Av Elin - 7 mars 2010 18:49

Tjo,


 snart ska min kusin komma men just nu äter de, de är lite sega när det gäller mat:D

Just nu är jag inne på scrapblog.com, det är superkul, jag tror att jag ska spela sims men är inte säker:D


Kram elle


Här är den första scrapen jag gjorde, fast jag morderniserade den lite igår:P

haha här är den andra jag gjorde, fattade inte så mycket när jag gjorde den!:D

Och här är en jag gjorde för någon månad sen;)


Kram elle

Av Elin - 7 mars 2010 17:54

Hejsan!


Igår såg jag på melodifestivalen-andrachansen, hemma hoss min kusin, det var jättemysigt :D det var bra att Jessica Andersson gick vidare, men Pernilla skulle inte det hennes låt var så töntig, men men, sen så flummade vi jättemycket så hennes föreldrar blev lite sura men då skrattade vi bara mer -visst är släkten härlig?:D


Idag har vi bara spelat sims 3 hela dagen, haha jag vet slösiar, men det var kul!


Nu ska jag duscha:D


Kram elle



så fin!

Av Elin - 6 mars 2010 19:40

Hej!


Nu ska jag till min kusin:D


TJAAAAAA FAAN HÄNDER!!!
Elle ska sova hos oss idag vi ska se andra chansen i melodifesivalenxD<3 Sen i globen i finalen ska ALLA rösta på Erik Saade!!! Manbooy!! :D Han e så sjuuukt sööt:D Jag ska övertala min mamma att elis och min familj ska tll thailand på jullovet!! fan va NAAAJS ifall de blir så!:D btw nu ska vi draa! :D<3

Av Elin - 6 mars 2010 17:51

ska snart gå men först:


På söndag (7 mars) går Oscarsgalan av stapeln. Där kommer åtminstone tre skådespelare från Twilight-filmerna att befinna sig; Anna Kendrick som har en nominering samt Kristen Stewart och Taylor Lautner som ska vara där för att presentera ett pris!

Galan kommer att direktsändas även på svensk TV. Kanal 9 kommer att sända från röda mattan och hela galan. Sändningen börjar kl 00.00 (läs detta som måndag). Då får man se från röda mattan. Själva galan börjar kl 02.35 på måndag den 8 mars och slutar strax efter sex på morgonen.

 


Kram elle

Av Elin - 6 mars 2010 17:37

tjoho!


nu har jag sett 2 filmer som heter "My one and only" och "Borta bäst hemma värst!" den sista var jätte bra, och den första var lite trög men hade ett ganska logiskt budskap, jag rekomenderar båda:D


Mina kusiner som har varit i sälen ska komma och äta middag här, Wok, som är en av mina favoriträtter (den ska vara starrrrk!!:) ) så det ska bli jättekul:D

Jag tror att jag ska hjälpa till lite:D


Kram elle


Renee Zellweger kommer alltid att vara bridget Jones, hon kan inte komma ifrån det, och reese är en av mina favorit skådespelare :D


Av Elin - 6 mars 2010 14:11

Hejsan svejsan!


Nu har vi gått en härlig promenad i det soliga mars vädret, det är 1½ grad i skuggan och 4 grader i solen, aaa varmt! jag och Shäfen sprang runt på tomten och kanstade en isklump:D men snön är ju packad så ibland sjönk ena foten ned, haha och när man springer i täckisar och med snö upp till knäna och ibland så trillarman och då kommer en stor shäferhund och drar i jackan, man kan nog förstå hur det såg ut:P

Nu ska jag se på en film vi hyred i går:P


Kram elle


haha nää så såg det inte riktigt ut:P men kanske snart!

  

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards