elinelvira

Alla inlägg under mars 2010

Av Elin - 3 mars 2010 22:00

Hejhej!


Jag kollade presic Taylor swifts myspace och hon har tagit några jättefina bilder från japan:


Hi guys :)

 
We just got back from Australia and Japan. I won't ever forget the people. Or the sky.

 
(Al took this picture in Brisbane.)
 
wow fantastisk bild!
 
 
My producer sent me this picture of the moment I'll never forget. I love you guys for making my life into this.
 
 
We were like "Woah. That is a GIANT bath tub. Let's see how many of us can fit in it for a picture." Four.
 
haha aa hon verkade ha haft det bra:)
 
kram elle
Av Elin - 3 mars 2010 21:47


jag tycker bilderna är jättefina:D


Kram elle

Av Elin - 3 mars 2010 21:37

hejsan alla glada!


det är så skönt att ha lov för då kan man lägga sig hur sent man vill:P

haha även fastjag vaknar kl 8 på morgonen (jag har gjort det hela veckan-,-) så är det fortfarande jätteskönt att vara vaken:D


Här är en video från BAFTA- galan där Kristen vinner "Rising star" och Anna pressenterar ett pris och där gulliga Rob pressenterar ett pris man får även se Kristens vinnartal:)



kram elle

Av Elin - 3 mars 2010 21:03

hellu:)


jag längtar verkligen tills The Runaways har premiär, jag tror att det kommer vara en film som tilltalar mig, för jag bara älskar filmer där tjejerna har attityd och går sin egen väg för att få det de vill ha! och om man ser på trailarna till filmen är det just vad tjejerna har- attityd!

och jag längtar till soundtracket kommer ut!


Här är listan över låtarna på soundtracket:

1. Nick Gilder – “Roxy Roller”
2. Suzi Quatro – “The Wild One”
3. MC5 – “It’s A Man’s Man’s Man’s World”
4. David Bowie – “Rebel Rebel”
5. Dakota Fanning – “Cherry Bomb”
6. The Runaways – “Hollywood”
7. Dakota Fanning – “California Paradise”
8. The Runaways – “You Drive Me Wild”
9. Dakota Fanning & Kristen Stewart – “Queens Of Noise”
10. Kristen Stewart & Dakota Fanning – “Dead End Justice”
11. The Stooges – “I Wanna Be Your Dog”
12. The Runaways – “I Wanna Be Where The Boys Are (Live)”
13. Sex Pistols – “Pretty Vacant”
14. Joan Jett – “Don’t Abuse Me”


aa som ni ser så sjunger Dakota 4 låtar och kristen 2 jag visste att Kris kunnde sjuna men inte att Dakota kunnde, det ska bli intressant att höra:)


Kram elle


Av Elin - 3 mars 2010 20:26

Tja!


Är det någon annan som längtar till "the Runaways" kommer ut på bio? inte ,okej då är väll jag ensam då!:P haha nej men jag har tänkt lägga upp olika "trailers" och "TV spots" jag kani te skillnaden på dessa två kategorier men men, här kommer de:)



Här ett uppträdande från det riktiga bandet och det är sången som är med i trailen:)

Här är en bit från filmen, älskar deras attityd!!!


haha det blev ganska många menmen:)


kram elle

Av Elin - 3 mars 2010 20:07

tjao!


Nu har jag ätigt, vi köpte pizza, det känns som vi har ätigt det ofta, men jag tog en sallad så jag var nyttig idag:P


Hahah vi hade en riktigt rolig diskusion som bara är sååå typiskt för min familj,

 vi diskuterade vad ordet "slampa" inebar, haha det började med (jag kommer inte ihåg vem som sa det)  att någon sa att jag börjar likna "den där slampiga tjejen i släkten" och jag bara "VA!"

 (man tar ju inte presic det som en komplimang)  "jaa hon Victoria Silverstet, hon har ju så långa ben och är vacker" (pappa är kusin med henne, jag vet weird! och jag ser inte ut som henne kan jag lova!) haha och det var bara början!:D sen skulle min storasyster analysera vad det innebar och pappa kommer med sina käcka komentarar och min lillebror sa "vad är ett fnask?" åå shit min familj är konstig men ändå ganska rolig:D


Här är en video från när Kristen var med på Elle style awards och jag tror att hon vann, men är inte säker!

Av Elin - 3 mars 2010 18:27

Hejjjj!


Kan ni gissa vad?! jag (min familj) har fått en ny hund:) jag vet helt galet sjukt:P

 det är en han och heter Alexander, men kallas bara för Alex, han ser nästan ut som Tess bara att han är jätteliten

(ser nästan ut som en valp!) även fast han är 3 år. åå jag är så glad:)

först tyckte jag att det var lite för tidigt jag menar Texas dog för mindre än en månad sen, men sen tänkte jag att han skulle vilja att vi var glada å lyckliga ! och när jag såg Alex så känndes det bara så rätt och även om jag saknar tess så är det här en helt annan hund (såklart, men jag menar att han är en helt annan hund)

så det blev en lyckad kväll till en ganska tråkig dag:P


Kram elle


lille Tessie! han kommer alltid att vara den sötaste i hela världen, min lilla "fisk hund":P

Av Elin - 2 mars 2010 12:29

hejhej!


Igår var jag och mormor i sollentuna centrum (mormor ville gärna visa mig det efter som det är nybyggt) och det centrumet var mycket mysigare än vårt centrum här nere! men det tog 1 timme att åka dit med pendeltåg och buss så jag tror att vi kommet hålla oss till vårt löjligt lilla centrum:p Vi åt lunch där och det blev suchi, det är inte presic min favorätt (hehe jag har bara ätigt det 2 ggr innan) men det är helt okej. och så gick vi runt i alla affärer, haha det var faktiskt jättemysigt. det fanns ett vattenfall i centrumet:O det var sååå coolt!:)


Idag ska jag bara slappa tror jag, ,men jag önskade att jag hade något att göra:)


Kram elle


 här är en video från Taylor swift hon har videobloggat medans hon har varit i Australien, jättebra video och jättebra sång:P

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards