elinelvira

Alla inlägg under mars 2010

Av Elin - 20 mars 2010 15:47

Hejhej:D


Just nu sitter jag och lyssnar på låtar på spotify, men jag lyssnar bara på mina favoriter så det skulle vara kul om jag fick några bra låttips, här är min spotify lista:


  • The Best day- Taylor swift
  • My lullaby- Rubina
  • Concrate Angel- Martina McBride
  • I'm only me when I'm with you- Taylor Swift
  • Invisible- Taylor Swift
  • Cherry bomb- Cherie Curie
  • You Can't break a broken heart- Kate Voegele
  • When it rains- Paramore
  • Almost lover- a fine frenzy
  • Marys song- Taylor swift
  • Sweet goodbyes- krezip
  • Wish you were- Kate voegele
  • Crazier- Taylor swift
  • Goodbye- Miley cyrus
  • Near to you- A fine frenzy
  • Everytime- Britney spears
  • Today was a farytale- Taylor swift
  • Forever and always (piano verision)- Taylor swift
  • Come in with the rain- Taylor swift
  • untochable- taylor swift
  • The climb- Miley cryus
  • This is my life- Anna bergendahl
  • kom- timotej
  • Jump then fall- taylor swift
  • Never say never- the fray

haha ganska många , men jag vill ha fler bra, så kommentera gärna vad ni gillar för

låtar, skulle vara jätte kul:D


kram elle

Av Elin - 20 mars 2010 15:06

Tjo!


Jag var inne på Bellz blogg och såg ett jättebra New moon klipp, det är en bortagen scen :D värt att se!



Kram elle


Av Elin - 20 mars 2010 14:53

Hellu:)


Nu har min kompis åkt hem, hon ska åka in till stockholm med sin mamma och köpa New moon, buuhuu! jag vil också:D men jag får köpa den nästa vecka för mamma är skyldig mig 600 kronor så då kan jag köpa den:D:D:D

åå tänk att tiden går så fort! helt sjukt det känns som det var förra veckan jag och mina kompisar gick och såg på den!


Idag är det 12 grader i solen så snön smälter som en glass i saharaöknen!

 imorse såg man inte gräset på framsidan men nu kommer det fram cirklar med gräs! oo det är så coolt!:D


Kram elle


jag saknar min underbara kusin, hon är upptagen hela helgen:(

  

Av Elin - 20 mars 2010 00:13

God natt!


nu vet jag inte om vi ska sova men jag ska iallafall stänga av datorn:D


dagens ord är: Gugf

 

(F använder det heeeela tiden, men det låter så gulligt så att det inte gör nått!)


Dagensbild:

Min kompis fick den idag!!!! BUUUUUHUUU!! jag vill oxå! men den kommer ju ut i morgon så jag för väll köpa den senare:(


dagenslåt:

från Adventureland, älskar den!!!


DagensTv program:

Zack och Codys liv till havs på Disney Channel:D


Kram elle<3

Av Elin - 20 mars 2010 00:02

Några Taylor bilder:


Klicka för stor bild

Klicka för stor bildKlicka för stor bild

Klicka för stor bildKlicka för stor bild


kram E

Av Elin - 19 mars 2010 23:46

Hellu!


nu har vi sett let's dance och en film som heter "stick it" med kellan lutz, den är jättebra tycker jag då:D

jag är inte alls trött men F är det, tråk måns, så vi kanske ska sova fast jag vill inte det, men men.

vi har ätigt typ nyttiga och mega stora ostbågar, verkligen stora! de var goda men smakade inte så värsk mycket:)


kram elle


sötnos!!

Av Elin - 19 mars 2010 20:02

Nu börjar let's dance men först:

taylor swift har ett liiitet meddelande till alla tjejer (och sig själv)


Kram elle


riktigt kul!

Av Elin - 19 mars 2010 18:39

Hjo!


Nu har vi sett Adventureland, och nu har vi tråkigt. vet inte alls vad vi ska göra:/ tips?

fast snart börjar let's danc så då har vi något att göra:D

just nu ser vi på Disney channel, eller hon gör det:)


Kram elle


En bakom kulisserna från Adventureland:D

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards