elinelvira

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Elin - 23 oktober 2009 23:45

Hejsan:)

Nu har jag och min kompis sett Idol, Rock är inte riktigt min grej men jag tyckte att de gjorde det bra:)

Efter det så vi en film som heter "Taken"

 den handlar om en man som är en fd CIA agent, hans dotter och hennes kompis Amanda ska åka till Paris och där blir de kidnappade. Han pratar i telefon med henne när hon blir kidnappad så ha säger vad hon ska göra. Efter det har han 96 timmar att hitta henne, eller så får han aldrig se henne igen.....

da-da-daaaaaa:)

Den var sjukt bra och så var den så där andknipande och actionfylld presic som jag vill ha det:)

En bra film om man har sleep overs eller nått:)


Nu ska vi se "Dumpa honom" med lovely Jennifer Aniston

 

God natt då:)

Kram elle


här är trailern till Taken:)



Av Elin - 23 oktober 2009 17:44

hejsan:)

Är du en av alla som är trött på Kristen och Rob rykten?

hehe då borde du spana in denna video om Ashley green;P

Den är om Ashley som pratar lite om olika saker bland annat om Rob och han verkar inte uppskatta  det:D


kram elle:)

Av Elin - 23 oktober 2009 16:17

hejsan:)

Idag fick jag tillbaka mitt matte prov, och jag klarade mig iallafall det är jag glad över:)

Hehe klumpiga jag råkade tappa min mobil i handfatet när jag tvättade händerna, så den är paj nu:(

Det är sjukt synd för jag älskade verkligen den!

men aja idag ska Froj sova här så det blir kanske inte så många inlägg idag:)

Nu ska vi göra något roligt som tex att gå in på Bellz o Christinas blogg och cheka in lite Twilightstuff:)


kram elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards