elinelvira

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Elin - 22 oktober 2009 21:00

Hellu:)

Nu ska jag hoppa i säng och läsa Twilight jag är på kap " Goodbyes" eller vad det nu heter:)

Så det blir mer imorgon:)

God natt hoppas att ni har haft en bra dag


God natt:)


kram elle


här är massor av Phoebes :) Viklen klädsel tycker du är snyggast?

  

Av Elin - 22 oktober 2009 19:58

Hejsan

Jag hittade det här vad man nu vill kalla det:)


Robert Pattinson, 23, och Kristen Stewart, 19, har blivit sambo, uppger två oberoende tidningar, och skriver att stjärnorna från ”Twilight” delar en etagevåning i Vancouver under inspelningen av den tredje filmen i vampyrserien.  

Enligt brittiska More magazine hyr Rob och Kristen hela den 34:e våningen på Sheraton wall centre hotel i den kanadensiska storstaden för 850 dollar om natten.  

— De har två rum med gemensam dörr. De har även ett tredje rum på samma våning där de lyssnar på musik eller ser på filmer ihop efter en lång dag på inspelningsplatsen, avslöjar en källa för More.  

Ok! weekly skryter med avslöjanden om i stort sett samma nyhet i ett kommande nummer, men den amerikanska veckotidningen går ett steg längre än sin brittiska motsvarighet.  

Citat som ”Vi är redan som ett gift par”, ”Hur vi spenderar vår privata tid tillsammans” och ”Alla intima detaljer om vårt hemmaliv” pyntar omslaget.  

More magazine nöjer sig med att konstatera att Rob och Kristen lever i ren och skär lyx.  

— Alla rum har fönster från golv till tak, platt-tv och ljuskronor. De har jacuzzi och bäst av allt är att våningen som de bor på har en egen butler och säkerhetssystem.


asså ja man får ju säga vad man vill om det här, jag säger bara ingenting:)

favobilld  

kram elle

Av Elin - 22 oktober 2009 19:35

Hejsan:)

Idag har jag haft matteprov sen hade vi matte diagnos(typ samma sak som prov)

sen på idrotten rammlade jag(jag gjorde inte illa mig, det gör jag aldrig när jag rammlar)

hehe det såg nog ganska kul ut. Vi hade satafett och presic när jag var klar skulle jag hoppa upp på en plint och jag vet inte vad, men presic innan jag ska hoppa så viker sig mina fötter så helt plötsligt ligger jag där på tjockmattan:P

halva klassen såg på och alla gapskrattade, för utom min ena bästis som kom fram och fråga hur det gick(haha ingen annan tycker synd om mig längre när jag trillar:P )

Men aaa det var mycket roligare än vad det låter för att det är så typiskt mig:P


haha nu blev jag på skratthumör, men det är synd att inte ha någon att skratta med nu för när jag är på skratthumör kan jag skratta så att jag inte får luft:)


aja nu ska jag städa upp lite på mitt rum:)


kram elle


Hon är så söt som Bella<33

  

Av Elin - 22 oktober 2009 17:38

Hejsan:)

Jag fick just höra av pappa att han ska vara med i en interjuv på nyheterna:P

iallafall Nu har prov-fronten lugnat ned sig site. Det sista var idag, matteprov kl8 på morgonen- det är presic det jag älskar att göra så tidigt på morgonen:)

Men aja skönt att det snart är lov:)

Fast min matte lärare har gett oss matteläxa på 8sidor:O + att hon har sagt att vi ska ha no-prov på torsdagen efter lovet!

så jag måste plugga på hästlovet:(

jag tänkte börja nu så har jag inte så mycket kvar sen:)


kram elle



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards