elinelvira

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Elin - 11 oktober 2009 21:15

Hellujsan:)

Nu ska jag snart hoppa i säng, eller jag ska lägga mig i sängenXP

Imorgon är det ju skola inget som jag uppskattar, men det ska bil kul att träffa alla mina underbara vänner:)

Och så ska jag ju gå på bio nästa helg, det ska bli jättekul har inte varit på bio på jag vet inte hur länge:)

Och så ska jag kanske sova hos min Farmor men inget är bestämmt.

Nu ska jag gå och läsa Twilight :)


Sov gott och dröm sött<33


kram elle


dagens sista bild blir på en-nästan-New Moon-kyss:)

New Moon  


Av Elin - 11 oktober 2009 19:19

hejsan:)

Min kusin kommer inte så jag får lite tid åt Twilight:P

Fast först ska jag se på Top model med Tyra Banks jag brukar bara se det ibland men det är så kul.


Jag surfade runt och hittade ett rykte om Taylor Lautner och vanessa Hudgens!

Det stod att de skulle dejta, och han hade dumpat selena Gomez för henne. Men asså Vanessa är faktiskt tillsammans med Zac Efron, fast det stod inget om honom. Men det är ändå ett konstigt rykte tycker jag.

Och jag är nästan helt säker på att det bara är ett rykte!

Men de är väldigt söta tillsammans;)


Nu ska jag se på Tv

kram elle

  

Vad tror du, är de ett par?

Av Elin - 11 oktober 2009 16:33

Hej...

jag måste bara lägga in denna video. Det är season 1 part 1:) Fast inte hela avsnittet, det är ca 1/3.

Ja ni förstod kanske att det var om Vänner:)


Av Elin - 11 oktober 2009 16:25

Hejsan;)

Internet har inte fungerat, det är seriöst något fel med leverantören eller vad det nu heter!

Men pappa ringde och nu fungerar det:)

Idag har jag bara kollat på Tv och varit lite med min kusin, men nu är hon på ridning fast hon kommer kanske ikväll:)

aja nu ska jag checka in Bellz och Christinas blogg sen ska jag se på filmen som går på DisneyChannel. Corbin Blue är med men jag vet inte vad den heter:)


Kram elle

Av Elin - 11 oktober 2009 09:55

Hejsan:)

NU har jag gått upp, fast jag vaknade halv 10 det är ganska sent för att vara mig.

innan vi gick och la oss igår läste jag och min kusin l våra böcker jag Twilight och hon Ljudet av ditt hjärta. hon är på kap 2 nu:)

innan det gick vi ut för min lillebrors förra tjej var där och hon var såå töntig. När han komm ut ville hon inte prata och sen när han gick så ville hon att han skulle komma ut! Jag och Tilda eller iallafall jag blev ganska irriterad:)

Men det var ganska kul, och så spelade vi Eye Toy3:)


Det var en kul kväll:) Just nu ligger hon och sover, haha jag älakar att se på människor när de sover. Det ser så fridfullt ut:D

Nu ska jag väcka min kusin

Kram elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards