elinelvira

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Elin - 11 augusti 2011 23:45

Hejsan!


Sitter och får underhållning av mina Brighton tjejer :) kärlek till er! min mickrofon funkar tydligen inte men jag lyssnar på dem och chattar. Haha det är kul kan jag säga! Haha! Men ska sova nu. Har lite planer för imorgon så behöver min skönhetssömn. Hoppas träffa de där andra flickorna och inte bara Zoo!



That's my man! Oh I just Love you...

 

Kram


Av Elin - 11 augusti 2011 20:33

Halloj!


Är hemma nu efter en mysig vecka hos morfar. Tyvärr hade vi inte det bästa vädret men lite sol fick vi allt! Var bla på Boda Borg och Kreativum. Men under dagarna badade vi, kollade film (då det regnade) solade, läste (första gången på typ hela sommarn) och umgicks. Men nu är jag supersugen på att träffa mina vänner. Hmm... ska bara duscha först! Haha så för de som undrade vart jag hade targit vägen så var jag i Karlskrona och var upptagen med att leva ;) Men nu är jag tillbaka och förbereder mig inför skolstarten nästa vecka. Det suger ju!


haha blid från mitt landställe ^^


Kram

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards