elinelvira

Direktlänk till inlägg 27 juni 2012

Both Of Us

Av Elin - 27 juni 2012 23:59

 

 

 


Taylor Swift och B.O.B's nya musikvideo är ute men kan inte visas i Sverige än. Bara på MTV. Den var verkligen annorlunda mot Tays tidigare  projekt men jag gillar det!


En snabb uppdate; Idag har jag varit med några fina gamla STS'sare. Jag, Matilda, Moa och Andrea möttes i stan och tog oss en fika. Snackade minnen och hade det allmänt mys. Saknar Brighton galet, för exakt 1 år sedan åkte vi...


Kraam



 
 
Sofie

Sofie

28 juni 2012 09:17

Hejsan! Förlåt att jag inte har svarat tidigare! :O Allt bra med dig? :)

Sv: Oja det kändes så overkligt att ta studenten och allt gick så snabbt! Man kan inte riktigt förstå det nu heller :P haha, knasigt! Men jag kan säga att den sista tiden på gymnasiet är så rolig och ta vara på det och njut! ;) Vi sprang ut den 15e juni :)

Här nere har vädret varit jättedåligt, men det var fint när vi tog studenten :) Men sen har det nästan bara regnat och regnat, det har typ varit en dag då det var riktigt varmt! Men ni har haft lite bättre nu eller? :)

Hehe ne man ska göra det som känns bäst för en själv, så jag kommer vänta med pluggandet ett år ungefär. SÅ känns det nu i alla fall. Haha va skönt för dig då, större rum är ju aldrig fel! :D
Säger samma till dig stressa inte med att välja vidare sen, låt det ta lite tid så att du känner att det känns bra sen :) Va snällt av dig! Jag hoppas att freds programmet kan passa mig ^^

Ja jag var så glad att jag fick ett sommarjobb! :) Ja, det måste vara supersvårt att få ett sommarjobb där uppe! :O Tur att du kan få måla lite ^^

ÅÅ det är så kul att det har kommit ut nya program av PPL! Det är ju så spännande ;D Kul att vi båda tittar på det :D

Läste att du skulle till ITalien, va roligt! Du åker kanske idag, eller hur var det? Hoppas i alla fall att du får det superbra :D
Kramar Sofie

http://sophiiek.blogg.se

 
Sanne

Sanne

28 juni 2012 13:51

Kikar förbi och ville bara passa på att lämna ett litet avtryck. :)

http://ninna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards