elinelvira

Direktlänk till inlägg 24 juni 2012

Dag 24 - Favorite picture of Hanna

Av Elin - 24 juni 2012 10:59


 



Hanna (eller Ashley) är verkligen otroligt vacker! Var svårt att välja en eftersom hon gör så roliga miner. Haha!



Kraam



 
 
Malin

Malin

24 juni 2012 20:41

Helloooo helloooo helllooooooo Eliiiin. (Vad rimmar på Elin? :P) Det var länge sedan! Alltså seriöst, när skrev jag senast till dig? Jag är ju jättetråkig! xD

Åh jag måste se PLL snart! Men för tillfället försöker jag övertala Adina och Kicki att se på Lost ikväll, men det verkar inte gå. Eller, Adina kan, men Kicki orkar inte gå hem till Adina (tar kanske tre minuter att gå), och så vill hon kolla på ridväst och allt först. Hon sa att vi kan kolla efter att hon är klar, men det kommer hon inte bli på en timme sa hon, och vi måste börja se om en timme om vi ska hinna. Och imorgon hinner nog inte Adina, och sedan åker hon bort och sedan åker Kicki bort och sedan har det gått tre veckor. JAG VILL SE NUUU, dör utan Lost! hahaha, förlååt att jag beklagar mig inför dig, men ... eller men förresten, jag har inte ens en ursäkt. haha :P
hahaha och nu har jag läst igenom alla dina inlägg i LOST-kategorin, DUMMA MIG. hahaahhaha ååh lite spoilers i de senaste inläggen :P Men så fort jag insåg det slutade jag läsa :P
Åååh jaaa, du har en vänner-kategori med! hahaha den kommer lusläsas! :D ;D

Men Vänner är ju inte som Lost riktigt, att man liksom kollar för att se hur det slutar, utan mera för att det är så otroligt roligt! I Lost är avsnitten liksom vägen fram till slutet (en oerhört spännande konstig rolig sorglig ochsåvidare-väg), medan vänner är mera att varje avsnitt har sin egen lilla story. Typ. :P haha

Jag veeet inte hur lost säsong 1 slutade, hahaha kommer inte ihåg, men i förra avsnittet blev Shannon skjuten. ÅH JAG DOG MED, grät hemma hos Adina när vi såg det (och lite efteråt), var väääldigt nära på vägen hem, och väl hemma på toaletten bröt jag ihop. xD ÅH JAG ÄLSKAR SHANNON & SAYID. De är mina favoriter. OCH SÅ TAR REGISSÖREN DÖD PÅ DET BÄSTA I SERIEN?!?!?! Det var inte så smart. Fast en till sak som inte var så smart var att jag rååååkade söka på vad som skulle hända sedan med dem. För jag trodde ju liksom att Shannon var död. Men nu vet jag att de tar henne till Jack (grät av lycka när jag såg det xD), och så liiiite till som jag önskar att jag inte vetat om. xD Ååh. Vem tycker du bäst om då? Fast du får bara välja mellan de som är med i säsong två. haha, för jag vill inte ha spoilers! Hon där som spelar piloten i Avatar, hon som skjöt Shannon, hon vet vi att du gillar, så då vet man att det är något med henne. Åh underbara världens konstigaste mest plågsamma serie någonsin, jag älskar dig!

Kraaam!

http://jaagmaalin.blogg.se

 
Ingen bild

mysan

25 juni 2012 13:43

Skickar en kram till dej o glöm inte att du är unik för den du är! <3

Ps. gå gärna me i min grupp på facebook och känns dej unik elr släng in en fin kommentar! :)
" Mysans änglar! "

 
Pretty little liars - Sweden Fanblog

Pretty little liars - Sweden Fanblog

26 juni 2012 13:26

Hejhej! Följer du Pretty little liars? Jag driver en PLL-blogg och är du intresserad så vore det väldigt snällt om du ville kika in iallafall! Jag lägger även upp alla avsnittet, så du slipper leta själv :)
Kram!

http://prettylittleliaar.blogg.se

 
Ingen bild

E

5 juli 2012 16:25

Vilket avsnitt är den andra bilden på Hanna ifrån? :)

Elin

16 juli 2012 11:55

Jag vet faktiskt inte exakt, men från första säsongen är det iaf :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards