elinelvira

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Elin - 27 december 2009 14:54

Tjoohejsan:)

det har varit jättemycket runt julen men nu har det börjat lungna ned sig:)


På julafton kom bara mormor, vi firade utan mina kusiner i år och det var ganska tråkigt:/ men aja det var bra ändå:)

jag fick jätte fina julklappar, jag blev glad för allt jag fick:) jag skriver kanske senare om vad jag fick.

 

dagen efter gick vi alla på julotta, jag har följt med varje år sen jag var 3:) jag älskar det det är ingen jul för mig om man inte går på julotta:) det är så mysigt att sitta i kyrkan kl 5 på morgonen bland alla gammlingar:)

 

annandag jul var vi hos min morbror ( de har presic flyttat hem ifrån schweiz) så det var kul att träffa mina kusiner på mammas sida (annars träffar jag bara kusinerna på pappas sida)

 

jaa, det är lite vad jag har gjort under julen:) hoppas att alla ni också har haft en supermysig jul:)


kram elle<3


här är bilder från förra julen och lucian:P det känns verkligen som igår!

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards