elinelvira

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Elin - 5 december 2009 23:44

Hejsan:)

Nu har jag sett klart på 28 dagar med Sandra Bullock, den var väl sådär jag fatta inte riktigt vad poängen var men Sandra är en bra skådespelare så det var bra att hon var med i den:)

Mina kusiner gick hem för länge sen, jag ska vara med dem imorgon också tror jag.

Men nu ska jag sova, även fast jag inte är särskilt trött:)

Godnatt ha en bra lördags sömn nu alla:)

kram elle

asså jag tycker hon är as cool:) en av de bästa skådespelerskor ever!!

Av Elin - 5 december 2009 20:20

Hejsan:)

Nu har peppakakshus dekorerats, apelsiner har blivig nejlikostickta och lussebullar ligger i frysen:)

Nu är julen här, för mig:)

Vi alla har haft jättekul jag och min ena kusin-tilda- gjorde ett papparkakshus som min familj ska ha och min storasyster och min kusin-elin- de byggde ett eeeh man kan nog inte kalla det pepparkakshus men de byggde något som de ska ha istället för ett pepparkaks hus:)

Men vi alla hade jätte roligt:)


Nu ser de på Robinson, inget för mig. Men jag ska nog ned till dem snart:)


Kram elle  


Av Elin - 5 december 2009 12:44

Hejsan svejsan:)

NU har jag bäddat min säng, är mycket stålt (brukar nästan aldrig göra det)

och så har jag bytt om, jag kan inte fatta att kl redan är 1!!? Helgerna går så jäkla fort:/

Snart är det pyssel time, längtar såååå mycket:)


Jag har surfat runt på massor av sidor och gissa vad jag hitta?!

Jag säger så här: Om någon ur The Twiligt saga Eclipse hoppar ur så har jag hittat en perfekt ersättare:)

Erkänn att hon skulle passar bra som en vampyr, en av de nyfödda eller nått:)

I det där sminket och i den där posen kan Leighton Meester få vilken vampyr som hellst att rysa:)
Vad tycker ni skulle hon passa som en vamp?

Kram elle



Leighton Meester

Jag skulle aldrig byta ut någon ur Twilight, men hon ser ut som en vampyr på bilden:)

Av Elin - 5 december 2009 11:49

Hejsan:)

Nu har jag ätigt frukost och läst Bellz o Christinas blogg.

Igår kväll såg jag Adventureland till kl halv 1:O

Snack om att jag var trött när jag vaknade, det var inte bättre att min ena hund nosade mig i ansiktet så att jag vaknade:)


idag ska hela (fast bara nära) släkten komma och pyssla hos osss, det är min familj och mina kusiner, det ska bli jättemysigt:)

Det längtar man till varje år och det gör det mycket mer julmysigt:) Så det ska bli jättekul.


Det var riktigt synd att Tove åkte hon var bäst igår, jag tyckte att Calle skulle åka för Erik sjunger otroligt fint:)

men men det är ju inte hela världen vi får säkert se mer av Tove och många fler från Idol:)


Nu ska jag byta om och sen eller okej kl 3 kommer alla:)


Kram elle  


En bild från Advenrureland, Ryan Reynolds och Kristen Stewart är ett "par" i filmen


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards