elinelvira

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Elin - 19 december 2009 23:47

hellu:)


nu ska jag sova (det betyder att se på Disney channel och äta godis)

Men jag är sååå himmla trött att det känns som jag ska sommna just nu:)


så god natt alla trötta och pigga fillurer:)


kram elle



se vad gossit det ser:) älskar de där nallarna<3

Av Elin - 19 december 2009 23:32

Hejsan:)

NU har jag varit hemma hos farmor och sen när vi kom hem gick jag över gatan till min kusin:)

Vi såg High school musical och Legally blonde älskar legally blonde:) så det var kul:)


idag har jag fått en inte kommentar presic utan mer som en jag vet inte vad man ska kalla det:)


"du vet, om man verkligen är fan av The Twilight Saga så läser man böckerna som är sååå mkt bättre än filmerna.
Filmerna är bra o så men i böckerna händer såå mkt mer !
Såå. som sagt.. är man ett äkta fan så läser man böckerna och då vet man vad Bella svarar ;)
Som ..hm... jag :)
Jag vet exakt vad som händer ;)"

 

Jag vet inte riktigt vad du menar med det här för jag har som sagt också läst alla böcker X antal gånger och vet exakt vad som kommer att hända:) jag satt tilloch med och grubbla varför Meyer hade döpt Twiligt till just Twilight (svaret kan vi ta någon annan gång)Men det är bara så att han ska ju få bella att gifta sig med honom i slutet av 3an så om hon säger ja så blir det fel och om hon säger nej så blir det ju värsta dissen:/ men regisören har säkert en bra lösning:)

hoppas att du jag vet inte riktigt vad du ville ha sagt med detta men hoppas du blev nöjd iallafall:)


kram elle

Av Elin - 19 december 2009 14:59

Hejsan:)

Jag sitter och kollar på Grinchen-julen är stulen som går på kanal 5:) Den är lite speciell kan man säga.

Men när de visar Jul filmer börjar man förstå att det snart är jul, om 5 dagar om man ska vara exakt:)


snart ska jag till farmor, hon fyller år idag, men jag mår fortfarande lite dåligt så vi blir nog inte borta så länge, eller så följer jag inte med alls men då blir farmor så ledsen.


just nu sitter min hund mitt på tangent bordet så det är lite svårt att skriva:) haha nu gick han.


Kram elle



världens bästa skådespelerska?

Av Elin - 19 december 2009 11:08

Hejsan:)

Nu mår jag bättre + att jag har sovigt till halv 11:O det är ganska olikt mig:)


Det kanska är lite sent men; ERIK VANN!!!!

Yeey jag var den ända i min familj som heja på Erik:) så det var lite rolitgt att han vann:)

Och låten HIgher var jätte bra tycker jag även fast alla Idol vinnar låter är  balader så var den bra:)

Och så gillar jag Agnes vinnar låt, Jag fick den skivan julen efter hon vunnigt:) haha jag har bara lyssnat på den några få gånger:)



Av Elin - 19 december 2009 00:46

hej..

jag har varit hos min snälla kusin, vi såg gammla filmer från när hon var liten:) Det var jättekul:)


Nu har jag jätteont i huvudet och mår lite illa så jag ska ehhm måste sova:/


Kram elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards