elinelvira

Alla inlägg den 6 december 2009

Av Elin - 6 december 2009 21:55

Hejsan:)

Nu är håret blött men luktar gott gör det:)

Jag måste göra lite engelska innan jag ska läsa Twilight och sova, men det hinner jag:)

Tänkte bara säga God natt till alla underbara och coola som läser min blogg:P


God natt och sov gott<3

Nu är snart 2advent över, shit vad snabbt tiden går:O

 :)


kram elle


Av Elin - 6 december 2009 21:45

Hej:)

Den här bilden säger nog ganska mycket om mig:P


kram elle

Av Elin - 6 december 2009 21:07

Hejsan svejsan:)

Om mindre än 1 månad är jag i Kap Verde:)

Mina kusiner ska till Thailand den 2 Januari och vi åker den 4 januari:) hehe det är ju lite kul:)

men de är borta i 2veckor och vi är borta i 1 vecka:( men vi är nååågra fler så då blir det liiite dyrare:)


När jag tänker på Kap Verde så har jag höga krav eller det känns som jag kommer bli besviken, för att mitt Heaven är Grekland! Ingenting kan slå Grekland!!!

Jag har varit på Rhodos och Kos ( nästa år ska vi kanske till Kreta:P ) och Kos är det finaste paradis man kan tänka sig, vårat hotell var som ett slott och man såg Turkietskust genom fönstret:)

Det var så fiiint:)


Men jag hoppas att Kap Verde inte blir en besvikelse:)

Nu måste jag duscha:)


Kram elle



om man följer vägen så kommerman till radhus hotellet där vi bodde:) Det finns 2 pooler till men de ser man inte på bilden:)

samma pool som bilde över:)

stranden, den är finare i verkligheten:) jag lovar:)

Av Elin - 6 december 2009 17:33

Hejsan:)

Jag hittade en bild, men artikeln var på typ franska och jag fattade inget så det blir bara bilden:)

Men jag fattade att den hanlade om Rob och Kristen och några ord jag tror att den handlade- som alla andra artiklar om dem gör- att de skulle vara ihop:O:)


Min kusin och Sabina har en brottnings match i min säng och mina fingrar knorvar sig när någon stökar ned i mitt rum:)


Kram elle


Av Elin - 6 december 2009 16:41

Hejsan:)

Nu är vi hemma, min kusins lag vann Km:) Stort Grattis till henne<33

Nu är vi hemma hos mig och de ser på Mtv det är något bil program, haha de gör bilarna jättefula:/

aja vi kanske hittar på något annat sen, för MTV är inte presic min favoritkanal:)

Nu ska jag umgås lite med dem:)


Kram elle


Det är sjukt kul att se på när andra gör gymnastiken:P

Av Elin - 6 december 2009 11:30

God morgon:)

snart ska jag se min kusin Tilda tävla, det är någon gymnastik tävling nere i stora hallen:)

Så det ska bli kul att se, alla i hennes grupp är jätteduktiga:)

Men jag har inte bytt om än och det börjar om 40 min så det är lite brådis, jag kanske skulle ha tänkt på det innan jag läste Twilight hela morgonen:P


aja nu måste jag gå


kram elle


:P

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards