elinelvira

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Elin - 20 december 2009 23:30

God natt:)

 

Nu ska jag sova, är ganska trött:)

men när jag väl har släckt lampan kan man såklart inte sova:P

aja ska försöka iallafall, hehe anars har jag ju "Ljudet av ditt hjärta" som jag kan läsa:D


Här är en jättegammal dikt jag har gjort, seriöst jag kommer inte ens ihåg att jag har gjort den så jag måste nog ha varit mitt i min nere period som var i början av allt, hehe den är inte så bra men aja det är typ min första dikt, fast det är nog mer som en sång utan musik:P


Ibland undrar jag hur jag kunnde älska dig så mycket

För det slutade med att jag hatade dig mer

Hur kunnde du göra så mot mig?

Hur kunnde du bara glömma allt vi hade?

Hur kunnde du ljuga rakt i mitt ansikte...?

Det var bara skitsnack när du sa att du älskade mig och jag bryr mig inte om vad du tänker säga

solen sken klart men nu regnar det

Jag måste få ut det här ur mitt huvud, men allt är i replay

Jag vill inte tro att det här verkligen hände

Jag förlorade mitt hjärta och det här är min sista chans

Hur kunde du göra så här mot mig?

Du sa ju att du älskade mig

ärr är kvar fårn det djupa såret

Jag är ledsen men jag kan inte ens se på dig längre utan att minnas det du gjort

Hur kunnde du någonsin göra så här mot mig?

Jag trodde du behövde mig

Förlåt för att jag var där

jag ska gå nu

Du skar i mig djupt det var som om du använt en kniv, men inte ens knivar kan göra så ont

Du ändrade för mycket i mitt liv och nu hittar jag knappt tillbaka

jag bryr mig inte om kärleken nått botten

För när jag går ut vill jag inte att du ska se tårarna som faller från mina ögon

jag hatar dig inte, tvärtom

Kärleken har nått botten

hoppas du förstår att du sårade mig

Förlåt för att jag var där

jag ska gå nu...


kram elle<3

Av Elin - 20 december 2009 22:15

Hejsansvejsan:)

Nu har min kusin gått, vi sjöng keraoke på datorn bla Rihannas nya Russian roulette och rudolf med röda mulen:P

men nu har hon som sagt gått och jag ska väll snart krypa till kojs jag med:)


Men först kommer datdada...

The Meadow från New Moon jag bara älskar den, den utrycker så många känslor på sammagång; förvirring, sorg, jag-måste-rädda-honom-känslan, glädje, kärlek, olyckligkärlek,att vara hjälplös och övergiven jag ganska många saker:)

 Kram elle


såå fin:)

Av Elin - 20 december 2009 19:19

hejsan:)

nu har jag sett klart på I love trouble den var gullig (hehe bara i slutet annars så är den ganska läskig) men den rekomenderar jag:)

jag här också läst "Ljudet av ditt hjärta" jag tror att jag är på kapitle 5:)

men nu ska min kusin komma:)


jag har fått en kommentar som jag ska svara på;


Kommentar till ERIK VANN!!:)
han är sååååå snygg!! älskar Erik!!!
tycker du han är snygg?

 

Hejhej:)

jaa, erik är snygg, jag gillar skarpa kindben och liksom att man har en haka (asså alla har ju en haka men liksom en skarp haka tycker jag är snyggt, det är kanske bara för att jag inte har det själv) jag vet inte riktigt om jag älskar honom men jag älskar ans röst;)


hoppas att det blev ett bra svar:)


kram elle  


aww! den är så sjukt bra:)

Av Elin - 20 december 2009 14:51

Hejsan:)

tänk vad dagarna går fort, de bara svichar förbi:O

Jag var hos min kusin tidigare vi så lite på tv och spelade lite sims, hehe okej hon spelade sims medans jag såg på;)

Nu ska hon på ridning så jag är ensam för tillfället.

jag vet inte riktigt vad jag ska göra men jag hittar säkert på nått.


Kram elle


Här är en bild på Robert som jag inte har sett förr:)

han ser lite butter ut tycker jag, men han ser alltid snygg ut<3

Av Elin - 20 december 2009 10:25

Hejsan:)

igår kväll låg jag och såg på filmen "I love trouble" den är en thriller men också en romantisk komedi (som Twilight då, fast twiligt är ju ingen komedi...) jag såg inte på hela för den slutade halv 3(!) men jag fick den av morfar i sommras och har inte sett den än så jag ska se slutet idag, tror jag:)


Idag ska jag nog vara med min kusin, jag vet inte vad vi ska hitta på, men först ska jag äta frukost och duscha:)


kram på er  


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards