elinelvira

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Elin - 21 december 2009 22:15

Hejsan

Det är många som blir svikna och övergivna.

jag har blivigt det 2gånger..den ena var värre en den andra men båda var hemska, jag fick alla mina vänner mot mig och jag mådde skit .de som känner mig tror nog att jag inte är en stark person (ironiskt nog) men jag är faktiskt det, när det verkligen gäller.


den första gången var det av en mycket nära vän, hon spred falska rykten om mig och såklart hörde mina kompisar i    skolan, de började fråga och jag sa ju såklart sanningen, men jag vet inte om alla trodde på det. Jag kunnde ju inte berätta om detta för mina bästa vänner, för de var ju kompis med henne också, så allt var ju enända soppa.

Fortfarande tänker jag på det här och mår dåligt när jag tänker på hur allt skulle varit annorlunda.

 

andra gången blev jag mest chockad och djupt sårad, för han var min bästa vän och min pojkvänn så jag kännde mig tom, det finns inget bättre ord. och presic där så kunnde jag ju inte klaga och gråta ut hos någon för att mina kompisar kännde honom också så jag gick där varje dag i nästan 10 månader(!) och var helt trasig.okej ,det låter länge men vi hade varit ihop i nästan 2år och jag hade kännt honom längre än så. ja några kanske förstår hur det känns.

men det är lättare att förlåta honom än den där tjejen, även fast jag fortfarande är arg på honom så pratar vi iallafall med varann ( det gör jag knappt med min förra kompis, hon skickar bara mejl till mig ibland)

 

jag var bara tvungen att få ur mig detta, men en ska lärde jag mig faktiskt; att om jag hade pratat med någon som kunnde känna sympati och lida med mig så skulle jag nog mått bättre men allt det här har iå försig gjort mig starkare så person och det är ju bra:)

jag ångrar att jag inte pratade med mina bästavänner men det hade nog inte förstått och det skulle inte kunnat hjälpa mig, för det här har inte hänt någon av dem så det skulle nog inte funkat, men jag ångrar det iallafall. de är ju liksom mina vänner...


hehe jag nu ska jag sova även fast jag vet att jag inte kommer kunna sova, haha så kan vi hoppas på en gladare mig imorgon:P


kram elle


det är därför man ska ha vänner, dem ska man kunna prata om allt, förlåt  

och så ska man ju ha roligt, jag snodde bilden från Lo's blogg:)


  

Av Elin - 21 december 2009 11:10

God morgon

idag fyller min kusins mamma år så vi ska fira henne ikväll, men under dagen kommer jag att kunna blogga:P


alla vet nog att Brittany Murpy har dött, något jag tycker är jätta tråkigt, hon var nästan(men bara nästan) en av mina favo skådisar så det känns jätttesorgligt. Jag vet inte om jag kan se någon av hennes filmer igen utan att tänka på hur hon dog:( stackarn hon var ju bara 32 år, det är ju sjukt ungt för att dö! :O

läs mer här:

http://aftonbladet.se/nyheter/article6322529.ab


aja nu ska jag äta frukost och sen ska jag ringa min lillkusin:P


kram elle  

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards