elinelvira

Alla inlägg den 28 december 2009

Av Elin - 28 december 2009 23:27

God natt alla go och glada:)


Nu har jag varit hos min kusin vi gjorde inte så mycket för vi var så trötta:)

fast först ska jag läsa lite i Speak,hon ska snart berätta för Rachel att hon har blivigt våldtagen, jätte spännande:) och på tal om speak så såg jag faktiskt den innan jag gick till min kusin. När man har läst boken (okej nästan hela) så märker man att många repliker kommer från boken, och det är ju bra:)


nej nu ska jag byta om och läsa:)


kram elle


kristen kan verkligen göra alla roller;)

här är lite bilder från filmen, och citaten finns både i boken och i filmen:)

Av Elin - 28 december 2009 19:11

Hejsan:)

Nu sitter jag och lyssnar på Rihanna jag fick hennes senaste skiva i julklapp och den heter  Rated R, riktigt bra:)

under dagen har jag varit med min kusin, vi har åkt pulka(hehe vi är lite barnsliga:p ), men sendan började det töa så då gick vi hem:)

annars har jag inte gjort så mycket idag.

Jo jag har varit inne lite på scrapblog.com och ändrat lite på mina scraps, det var ganska kul det me:)

jag tror att min kusin snart ska komma (hon har ätigt)


kram elle


Här är de bästa låtarna på hennes skiva, enligt mig då;)

 vilkan gillar ni bäst? eller har ni en annan favorit på skivan?:)








Av Elin - 28 december 2009 11:45

God morgon:)

idag ska jag vara med min kusin tror jag (hehe presic som en vanlig dag)

så det ska bli kul.


igår kväll läste jag lite ur speak den börjar bli jättebra, början var lite konstig men nu börjar det hända nått:) Fast jag tycker faktiskt att filmen är bättre, eller dem är kanske lika bra:)


nu ska jag äta och sen ska jag ringa min kusin:)


kram kram  


åå den här nallen är så söt:)

Av Elin - 28 december 2009 00:26

God natt:)

Nu har mina kusiner ätigt här hos oss, det var kaos som vanligt när de är här:) men det är min underbara familj med 1 ord det:)

men nu har alla gått och jag tänkte bara göra ett sista/första inlägg:)

hehe i julklapp fick jag hela 8(!) böcker ganska många tycker jag. men men.

det här är böckerna som jag får läsa fram till min födelsedag:) ;

  • New moon (engelsk)
  • Speak (engelsk)
  • Svenska för idioter
  • sveket
  • knappt lovligt
  • Kirstin
  • Washington D.C del 1
  • nu eller aldrig       del 2

jaa, det var det det, nu ska jag läsa boken jag håller på att läsa:)


kram på er  


jepp detta är boken jag läser, den finns som film också där Kristen Stewart spelar huvudrollen Melinda.:)

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards