elinelvira

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Elin - 7 december 2009 20:29

Hellujsan alla:)

Nu är engelskan klar, imorgons utfitt fixad och fram laggd, pjamasen på och skriver dagens sista innlägg:)

aa nu fick ni ju en bra bild av vad jag har gjort under kvällen:)


Det blev en vitlångärmad tröja och en vit linnetunika men en volang längst ned, och svarta strumpbyxor:)


aa och nu sitter jag här med mina röda thailandsbyxor (de är super skjöna:) ) och en alldeles förstor grön tröja med en igelkotte på:)

och är jättetrött, hehe jag la mig halv 1 igår:O dummt, dummare, dummast det är jag det:)

så jag ska lägga mig lite tidigare hade jag tänkt  


Dagens citat blir från min kompis hon säger alltid så här:


"Va? men du sa ju så...nehä då drömmde jag väll det då...!"


haha det är jättekul när du säger så:)" Nehä då drömmde jag det då" haha:)

hoppas att alla där ute har vänner som är roliga och som bryr sig om en, jag har lyckligtvis det och det är jag tacksamm för även om jag inte  alltid säger det till dem:)


God natt


Kram elle

friend006.gif image by glittergn

Froj,Audrey,tilda älskar er så mycket:)


Av Elin - 7 december 2009 19:52

Hejsan

jag fick en fråga av en förut, och nu ska ja svara på den:)


vilken snygg design du skaffat :D! ERKÄNN att snö är bättre än regn!

Froj


Svar:

Hejsoon:)

tack så mycket, om man ser hela bilden så är den mycket finare:)

Nja jag tycker nog mer om regn, det är mer romantiskt och så älskar jag att höra smatter mot rutan:) (men inte när man ska sova, då ska det vara känppt tyst:) )

Men sol är ju bäst, eller hur!:)


Fortsätt att fråga på:)


kram elle


Av Elin - 7 december 2009 16:22

Hejsan tjossan:)

haha okej, det rimmade inte men det är inte hela världen:)

idag har det inte hänt så mycket speciellt, jo, vi har fått mer läxor:/

aa det är väl det ända jag kan komma på:P

snart ska jag vara med min kusin, men först ska jag bara göra lite engelska, okej jag måste göra mycket engelska, men inte allt på en gång:)


kram elle


Hehe vi har lite jordenrunt tema verkar det som:P Här är mitt älskade London, åå jag vill dit<33

Jag har tagit bilden när jag åker "the eye" och man såg verkligen hela London däruppeifrån:)

the eye  

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards