elinelvira

Alla inlägg under februari 2010

Av Elin - 8 februari 2010 19:04

Hejhej:)


Nu snart ska jag ladda ned några blider till min mobil och ladda över några till datorn:) ska bli skjönt att ha det gjort:)


Jag gick in på en sida om Taylor swift och gissa var jag hitta?

Soundtracklistan till Valentine's day! och taylor har 2 låtar med:D yeey! bra val av de som väljar musik!


Kram elle


älskar båda låtarna så otroligt mycket:D

1. Taylor Swift – Today Was A Fairy Tale
2. Michael Franti & Spearhead – Say Hey (I Love You)
3. Jools Holland and Jamiroquai – I’m In The Mood For Love
4. Willie Nelson – On The Street Where You Live
5. Sausalito Foxtrot – Everyday
6. Jewel – Stay Here Forever
7. Ben E. King – Amor
8. Amy Winehouse – Cupid
9. Maroon 5 – The Way You Look Tonight
10. Joss Stone – 4 And 20
11. Diane Birch – Valentino
12. Nat King Cole – Te Quiero Dijeste
13. Taylor Swift – Jump Then Fall
14. Black Gold – Shine
15. Steel Magnolia – Keep On Lovin’ You
16. Leighton Meester – Somebody To Love (featuring Robin Thicke)
17. The Bird and The Bee – I’m Into Something Good
18. Anju Ramapriyam – Signed Sealed Delivered I’m Yours
Av Elin - 8 februari 2010 18:03

Hej hej:)


Här kommer en helt sjukt bra låt som är skriven till New moon ( det är faktiskt sant!) och jag bara älskar den!

Så den kommer till på listan av låtar som borde varit med i new moon!

 Det som är snirkligt är det som passar in till sotryn och det markerade är det som verkligen passar in och därför ser ni att den är skriven till The twilight saga:D


New moon

 


Where are you its twilight, where are you tonight?
Somethin deep inside me, follows you in the night.
I cannot explain it, there is no fear in me.
For I would rather perish than live apart from thee.


We know hate is strong, and the world is wrong,
and the moon and the sun can't relate;
But we carry on, this forbidden song,
because love is much stronger than hate.

New Moon, new life with you.
(Tell me) What's wrong, whats right, whats true?
The further you try to run away, the closer I'm drawn to you
New day, new me~
New Moon.


Come with me its twilight, run away with me.
Dance me into midnight, shine your love on me.
Fatal and immortal, fascinating, free.
Take me on a Forks flight, high above the trees.



We know hate is strong, and the world is wrong,
and the moon and the sun can't relate;
But we carry on, this forbidden song,
because love is much stronger than hate.

New Moon, new destiny.
(Tell me) Is this—my tragedy?
Eclipsed by your love, blinded, confused, but closer I'm drawn to you
New day, new birth~
New Moon.


It's my tragic flaw, to be in your arms,
where the force is so strong I can't breath;
I am Artemis, you're my nemesis,
You're the one thing my heart can't release.

New breath, new birth,
New death, new earth,
New day, new me, new Moon.

I hear your voice in danger; in my dreams I see your face.
Deliver me from anger, cover me with your peace.
Come back to me beloved, appear to me in my sleep.
I've never been in so deep.


Av Elin - 8 februari 2010 17:49

Hejhej:)


Nu har jag ätigt och varit hos min kusin ett litet tag:) och så har jag ju varit i skolan barnen fick göra vintergatan med socker och de blev jättecoola:D riktigt snygga!

skulle också vilja göra en sånn, hehe :)

 nu ska jag hitta på nått av skriva om:P


kram elle


länge sen det var nått om The twilight saga:)

Av Elin - 8 februari 2010 06:15

Lif is a climb, but the view is great


kram elle

Av Elin - 7 februari 2010 21:32

God natt


nu ska jag snart sova, men först ska jag kanske vara med i bellz tävling på hennes superbra twilight blogg:D men jag vet inte i vilken just nu lutar det mot hjärtat som hon har gjort;D just det jag vann i julas ett jättefint armband som hon har gjort, och jag kan säga att det är väl använt och att det inte har gått sönder än:D haha jag tar ofta sönder mina smycken:P ligger lite i släkten tror jag.


Men nu ska jag sova så god natt<3


citat;

No matter what I do, I always forget to forget you

 

så är det inte längre kan jag säga!!!


kram elle


här är det igen, det är fint men har ingen inverkan på mig...

Av Elin - 7 februari 2010 18:59

Hejhej:D


nU har jag ätigt och sett på "17 again" den var jätte bra och så grät jag lite i slutet:P den var sådär varm och mjuk som man mår bra av + att den hade ett budskap det har inte så många filmer, den rekomenderar jag:D

Nu har min kusin kommigt och hon vill se klart "hannah montana the movie" som vi redan har sett , hehe hon tyckte den var så bra:)


Kram elle


Av Elin - 7 februari 2010 13:29

Hejhej:)


snart ska min kusin komma men först kommer det några fantastiska bilder på Taylor swift, bilderna är tagna av Perry någonting men de är såå fina älskar dem!:)


Kram elle


Klicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bild

Klicka för stor bild

Av Elin - 7 februari 2010 12:32

Hejhej:)


Här kommer en bild på Taylor swift's fantastiska klänning hon hade på grammy galan:) jag tycker att den sitter riktigt bra på henne :)


Kram elle


Taylor Swift

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards